Gå til innhold

Ta over wearehouses i godfather

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er litt newb og driver å skal ta mitt første wearehouse (på xbox-ver. om det er av inntr.), og nuh har jeg kjørt meg litt fast.

Jeg dura i kjent stil inn og etter litt ommer og men var det plutselig ingen motstandere igjen, kun dessa "sivilistene" som står å henger med arma oppunder taklampene.

Jeg fant han "sjæfen" der inne med krussedullen over hodet, med ved et uhell kom jeg i skade for å henrette han kjapt og effektivt. :innocent:

Da står jeg her da, med mitt første wearhouse som jeg ikke finner ut hva jeg skal gjøre med. :blush:

Regner med jeg egentlig skulle presse litt han turban-fyren (sjæfen?) som jeg så elegant henrettet, men hva gjør jeg når han er dau og jeg roter rundt alene?

Sikkert et veldig enkelt svar på det her, men ikke mobb meg da. :ermm:

På forhånd tusen takk.

EDIT: Jaja, gammel vane så er jeg PC-bruker, bomma litt med tråden, men problemet er vel likt på både PC og xbox-versjon. :whistle:

Endret av DeloDur
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er litt newb og driver å skal ta mitt første wearehouse (på xbox-ver. om det er av inntr.),

5926406[/snapback]

du sa på XBOX versionen, det er ikke her det... da må du på Spørsmål og Svar konsoll !

Skrevet
Er litt newb og driver å skal ta mitt første wearehouse (på xbox-ver. om det er av inntr.),

5926406[/snapback]

du sa på XBOX versionen, det er ikke her det... da må du på Spørsmål og Svar konsoll !

5928383[/snapback]

Du kødder? om ikke så tror jeg div germanske organisasjoner ser etter folk som deg til å fylle linjene sine :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...