Gå til innhold

SE W810i / Nokia E60 / Nokia N80 ?


gtoz

Anbefalte innlegg

Ska köpa ny telefon inom ca 1 månad.

Använder främst telefonen i jobb, använder internetuppkoppling främst till e-post. Kamera är inget måste, men ett plus.

 

Har svårt att avgöra vilken av dessa telefoner jag ska gå för. Som jag ser det har alla för- och nackdelar.

 

SE W810i

+Bra batteritid

+Bra kamera

+Bra storlek

-Ingen pdf-viewer

-Sämre e-post möjligheter än de andra (?)

 

Nokia E60

+Bra skärm

+Bra uppkopplingsmöjligheter

+Läser många filformat

-Dålig batteritid

-Ingen kamera

-Stor (?)

 

Nokia N80

+Skärm

+Bra kamera

+Bra uppkopplingsmöjligheter

-Dålig batteritid

-Stor

-Hört rykten om dålig kvalitet, glapp i skjyvmekanism , system hangups etc...

 

Vilken hade ni gått för? Price is not an issue. Som jag ser det så kompenserar EDGE för 3G. EDGE har tillräcklig överföringshastighet för att ta emot e-post.

 

tacksam för tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sidder her med en helt ny w810i. Megset fin telefon på trods af lille skærm, men batteriet holder ikke alverden. En del dårligere end min gamle w800i. Både musikspilleren/radio og kameraet er helt i top (DÅRLIG video) og med Opera mini netlæser + EDGE flyver du afsted på nettet. Og så bruger den memory stick duo minne som er meget billig på nettet. 2GB kan du få for lige under 400,- NOK inklusiv porto (Ebay).

Største problem er nok SE og deres firmware. Altid fuld af bugs og når noget fikses ødelægger de altid andre ting.

Lenke til kommentar

Første gang jeg har sett svensker på diskusjon.no, og rett etterpå så er det ett dansk innlegg også. Morsomt

 

Jeg vurderer hvertfall sterkt å kjøpe SE W810i, men gjenstår fortsatt å finne ut hvordan abbonement jeg skal ha. Når du sier at batteriet er dårlig så synes jeg det er litt urovekkende. Det med bugs likte jeg heller ikke.

Lenke til kommentar
Sidder her med en helt ny w810i. Megset fin telefon på trods af lille skærm, men batteriet holder ikke alverden. En del dårligere end min gamle w800i. Både musikspilleren/radio og kameraet er helt i top (DÅRLIG video) og med Opera mini netlæser + EDGE flyver du afsted på nettet. Og så bruger den memory stick duo minne som er meget billig på nettet. 2GB kan du få for lige under 400,- NOK inklusiv porto (Ebay).

Største problem er nok SE og deres firmware. Altid fuld af bugs og når noget fikses ødelægger de altid andre ting.

5921391[/snapback]

 

 

Batteriet er kanskje dårlig siden telefonen er så ny? Min k700i varte 1-2 dager den første måneden sikkert, men nå som den er 1 år, varer den 5 dager sikkert...

Lenke til kommentar
Nokia N80

+Skärm

+Bra kamera

+Bra uppkopplingsmöjligheter

-Dålig batteritid

-Stor

-Hört rykten om dålig kvalitet, glapp i skjyvmekanism , system hangups etc...

 

tacksam för tips

5920518[/snapback]

 

 

 

Det skal ikke være slark i skyvemekanismen til n80

det er bare 6280 som har et lite problem med det.

Evt. så ber du bare om å få en uten slark.

Lenke til kommentar
Det er nok falsk alarm:)

5963294[/snapback]

 

Gå for en SE w810. Den har det meste, ser pen ut, mørk fin farge, bra lyd. Mindre feil på SE telefoner enn Nokia. Helt ypperlig telefon hvis du ikke trenger noe større. Skjermen er liten, men hvis du vil ha en liten tlf så får du ikke større skjerm. Meget fornøyd med min SE w810 ihvertfall

 

Morten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...