Gå til innhold

DC++, all CPU power

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har oppdaget at når de kjører DC++ så brukler den alle CPU poweren. Det er nesten umulig å gjøre andre ting samtidig som dette. Til og med å spille av film hakker.

Noen som vet hva problemet kan være? Jeg har Sygate Personal Firewall, som kjører i bakgrunnen. Den bruker bruker riktignok mye den også, men den bruker mye mindre når DC++ står på.

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk DC++ 0.401 eller 0.674. De nyeste versjonene har en bug som bruker 100%. De sier de har fikset de på sourceforge sidene, men de har ikke det :p

Mvh Sweet

Skrevet (endret)
Bruk DC++ 0.401 eller 0.674. De nyeste versjonene har en bug som bruker 100%. De sier de har fikset de på sourceforge sidene, men de har ikke det :p

Mvh Sweet

5920471[/snapback]

hmm.... jeg bruker den nyeste ja. da kan jeg vel bare innstallere en litt eldre versjon. Hvis du sier at adet er det som er problemet! :)

Takk! Det var det som var problemet! :D Innstallerte 403, nå. Den fungerer helt fint! ;)

Endret av Mortex2001
Skrevet

Mvh Sweet

5920471[/snapback]

hmm.... jeg bruker den nyeste ja. da kan jeg vel bare innstallere en litt eldre versjon. Hvis du sier at adet er det som er problemet! :)

Takk! Det var det som var problemet! :D Innstallerte 403, nå. Den fungerer helt fint! ;)

5920482[/snapback]

ja bortsett da fra at alle etter 401 har en security bug som åpner maskina di totalt :p var en grunn til at jeg sa bruk 401 eller 674 :p glemte kanskje og nevne grunnen jeg.. jaja dersom du ikek merker noe snodigheter ved 403 så bruk den :)

Skrevet

Mvh Sweet

5920471[/snapback]

5920482[/snapback]

ja bortsett da fra at alle etter 401 har en security bug som åpner maskina di totalt :p var en grunn til at jeg sa bruk 401 eller 674 :p glemte kanskje og nevne grunnen jeg.. jaja dersom du ikek merker noe snodigheter ved 403 så bruk den :)

5920796[/snapback]

hehe, okay, jaja, da skjønner jeg. Tok 403 jeg:P hehe, hadde du nevnt grunnen først, så hadde jeg selvf. tatt 401, gidder ikke hashe flere ganger nå:p

Fungerer fint her, merker ikke noe spes nå! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...