Gå til innhold

TES: Hvor finne Dragon's Toung og Redwort Flowers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble Kicked fra the Mage's Guild og fikk beskjed om å finne 20 Dragon's Toung og 20 Redwort Flowers hvis jeg skal re-joine guildet. Det står ikke hvor man kan finne slikt.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai, jeg har samme problemet. Noen som vet?

Jeg prøvde å pickpockete noen i guildet, uten å mene det selvfølgelig. Så ble det automatisk autosavet, og jeg etter 5timer spilling gadd ikke loade 2timer bak...

• 3 uker senere...
Skrevet

Dragon's Tongue kan du finne rundt Fort Redwater ved landegrensen til Black Marsh, nord-øst for leywaiin og visstnok noen imellom Skingrad og Bravil. (i west weald area)

Redwort flowers kan du finne sør-øst for Fieldhouse Cave som er nær leyawiin nær landegrensen til Black Marsh igjen. Skal også være noen ved Ayleid Ruins Wendelbek og Morahame ved øst kysten til Niben Bay.

Skal også få kjøpt noen av disse blomstene i butikken "All things Alchemical" som ligger i Skingrad. :thumbup:

Skrevet
Ai, jeg har samme problemet. Noen som vet?

Jeg prøvde å pickpockete noen i guildet, uten å mene det selvfølgelig. Så ble det automatisk autosavet, og jeg etter 5timer spilling gadd ikke loade 2timer bak...

5924628[/snapback]

Akkurat det samme som skjedde med meg!! Pickpocket uten vilje, autosavet, måtte ha gått tilbake mange timer.... Har det samme problemet selv, har skaffet meg fire.fem redwort, de kan kjøpes det de selger alchemy og mat, ganske enkelt å få tak i. Skal prøve tipset over her ^^ og se etter Dragon Tounge der, håper det går! Har så lyst til å få adgang til Arcane university!

PS! Dark brotherhood er den desidert tøffeste "klanen", begynner å komme svært langt inn den, og fått mye digg! :w00t:

Skrevet
Oh yes, Dark Brotherhood er definitivt kulest.  :thumbup:

6029210[/snapback]

synd, min nye profil er el-snill og nekter og drepe uskyldige.

men er det et anti-vampyr guild noe sted? :w00t:

Skrevet

6029210[/snapback]

6029253[/snapback]

Hvis du fikser ett oppdrag for mesteren i arenaen så kan du drepe en uskyldig som vil bli drept ^^

Synes forresten det er mye dragon's toung rundt Leyawiin. Skriv tg i consolen så er det enklere å finne planter ;) tg = togglegrass - ta bort/legge til gress.

Skrevet
Der holder å enten finne 20 dragon's tounge eller 20 redwort flowers da. Trenger ikke å finne begge deler. Jeg slapp unna med 20 dragons tounge.

6029499[/snapback]

Hmm...Verdt å prøve dette ihvertfall! Skal spille veldig snart! :)

Skrevet

6029210[/snapback]

6029253[/snapback]

Jepp. bare heng litt rundt ved temple district så skal det komme noen å snakke med deg. :thumbup:

• 4 uker senere...
Skrevet

6029210[/snapback]

6029253[/snapback]

jupp...i imperial city blei jeg kontakta av ei dame.mannen hennes er med i en anti vampire gjeng. men er ikke sikkert på hva jeg måtte gjørte for å bli kontakta.blei d bare da jeg reiste til byen en gang.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...