BrickTop Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Som tittelen sier...skal bruke en PC som FTP-server, men skulle hatt to HDer på 250GB hver som tåler langvarig bruk. må være SATA. jeg tenkte å kjøre dem i RAID 1. Nogen som vet hvilke HDer som kunne duget for oppgaven og hvor disse kan fåes kjøpt? På forhånd takk
Campus Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Som tittelen sier...skal bruke en PC som FTP-server, men skulle hatt to HDer på 250GB hver som tåler langvarig bruk. må være SATA. jeg tenkte å kjøre dem i RAID 1. Nogen som vet hvilke HDer som kunne duget for oppgaven og hvor disse kan fåes kjøpt? På forhånd takk 5916504[/snapback] Hva med denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=40132 jeg har ikke erfaring med den, men jeg har bare positive erfaringer med andre disker fra seagate, og denne disken er laget for kontinuerlig drift.
BrickTop Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 mmjaaa, den der går jeg for...ifølge artikkelen regner jeg med at den varer en stund....takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå