Gå til innhold

TES: Liste over artifacts?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vet hvor det finnes en slik liste hadde en link vært fin. Hvis du spør hvor det finnes en slik liste, så vet ikke jeg. (Ja, dette er en moderert men fremdeles litt frekk kommentar angående språket i forige innlegg - jeg har lest igjennom endel poster på forum idag, og jeg ble rett og slett lei av det: Alt for mange mennesker slurver når de skriver!).

Skrevet
Hvis du vet hvor det finnes en slik liste hadde en link vært fin. Hvis du spør hvor det finnes en slik liste, så vet ikke jeg. (Ja, dette er en moderert men fremdeles litt frekk kommentar angående språket i forige innlegg - jeg har lest igjennom endel poster på forum idag, og jeg ble rett og slett lei av det: Alt for mange mennesker slurver når de skriver!).

5912226[/snapback]

Innlegget var ganske tydelig for min del, ikke noe problem å forstå at han spurte etter en liste.

Til trådstarter: Eneste jeg kan komme på er å sjekke diverse forum eller eventuelt laste ned Construction Set fra siden til Elder Scrolls, siden du der kan få en liste over alle items i hele spillet.

Skrevet

Om du ikke kan skrive verken bokmål eller nynorsk, så har du et proplem, og det har ikke med 6-er i norsk å gjøre.

Ellers så er artifacts daedric artifacts som du finner i shrines.

Skrevet

Jeg skjønte selvsagt godt hva som var ment, og kritikken var strengt tatt ikke ment personlig mot dette innlegget. Det var mer et utbrudd mot dårlig skriftspråk på forum. Det finnes folk som har gode grunner for å ikke klare å skrive riktig - det kalles dysleksi. De aller fleste andre burde i alle fall beherske bokmål eller nynorsk godt nok til å klare å skrive ca feilfritt.

Skrevet

5912226[/snapback]

Du er tydeligvis også en av de som slurver og har dårlig skrifstspråk på forum.

1: I første setning skal det være "fint" ikke "fin".

2: "Forrige", ikke "forige".

:)

Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Siden vi først er ekle: Skrifstspråk?

:)

Skrevet
Om du ikke kan skrive verken bokmål eller nynorsk, så har du et proplem, og det har ikke med 6-er i norsk å gjøre.

5913730[/snapback]

Nuf said...

Skrevet

5913730[/snapback]

Nuf said...

5914956[/snapback]

Nettopp. Jeg vet jeg ikke klarer å være helt uten skriveleifer, men jeg prøver så godt jeg kan. Og jeg ønsker meg en verden der jeg ikke er alene om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...