Gå til innhold

TES: Er oblivion like bra på konsoll som pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt til og skaffe meg xbox 360 av diverse grunner men en ting jeg lurte på var: Hvordan er det egentlig og spille oblivion der (tenker isje grafikk messig, vet at det er bra) altså selve gameplayet, jeg tenker at det må være sykt stress og snu seg rundt og bevege seg osv, pga du må styre med den der kontrollen.. Er det noe mulighet til og plugge inn tastatur og mus eller noe?

Takk på forhånd

Endret av Alex OK
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på pc, men pc'n min holder isje nesten engang, spiller med alt på low men allikavel så lagger d som fan. Dette var en av grunnene til jeg vil skaffe meg xbox, lurer bare på kordan det egentlig er og spille oblivion på den

Skrevet
Jeg har tenkt til og skaffe meg xbox 360 av diverse grunner men en ting jeg lurte på var: Hvordan er det egentlig og spille oblivion der (tenker isje grafikk messig, vet at det er bra) altså selve gameplayet, jeg tenker at det må være sykt stress og snu seg rundt og bevege seg osv, pga du må styre med den der kontrollen.. Er det noe mulighet til og plugge inn tastatur og mus eller noe?

Takk på forhånd

5908761[/snapback]

Hvis du ikke er vant til å spille på konsoll, så forstår jeg at det kan være litt stress i starten ja, men det er en vanesak. Tror ikke spillet støtter mus/tastatur på xbox360. så du må nok spille med kontrolleren.

Skrevet

etter hva jeg har lest så funker det helt fett! Spørs vel hvilken skjermn du skal bruke også.

Ang. lag på pc så anbefaller jeg å sjekke ut mod's som fixer litt på dette...

Selv så takler jeg ikke å spille slike spill med konsol kontroller.. Men er sikkert bare en vane det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...