NooN Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Har lenge hatt problemer meg å brenne cder med pcen min... har en netshop 1557 laptop med en aopen dvd/cd brenner... det går greit å brenne dvder men med cder blir det "write error" Screenshot... har prøvd med både nero, winamp og windows egen brennefunksjon, men blir problemer uansett har også prøvd å skru av burnproof, prøvd både DAO og TAO men samme feil.. får den feilen at "couldnt perform end track" eller noe sånt... tips mottaes med takk legger ved loggen fra nero: Log.txt Endret 11. april 2006 av NooN
BMP Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Har du mulighet for å gå inn i egenskaper på den brennere, gå inn i "recording" som er siste valg i den boxen som kommer opp. Her skal det være mulighet for å trykke av eller på for brenning på CD. "enable cdrecording on this drive" står det i min engelske versjon.
efikkan Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Har du prøvd med ulike typer cder? God påske! Hilsen, efikkan.
NooN Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 Har du mulighet for å gå inn i egenskaper på den brennere, gå inn i "recording" som er siste valg i den boxen som kommer opp. Her skal det være mulighet for å trykke av eller på for brenning på CD. "enable cdrecording on this drive" står det i min engelske versjon. 5907281[/snapback] har prøvd med den haket av og ikke haket av, men samme feil... Har du prøvd med ulike typer cder? God påske! Hilsen, efikkan. 5907323[/snapback] har prøvd mange typer cder ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå