Gjakmarrja Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hei! Jeg har til nå brukt Cucusoft sitt program til å konvertere .avi filmer til DVD. Dette er grunnet at når jeg tar backup av filmene mine er det enklere å rippe de med tekst enn å ligge inn et helt image av filmen hvor dette tar opp MYE mer plass. Så når en plate blir stjålet/ødelagt/rotet vekk som i dag, kan jeg gjøre om .avi filen til dvd igjen. Jeg lurer på om du vet om et annet program som gjør denne jobben kjapt og enkelt? Må være brukervennlig program, men går fint med litt mer high-tech GUI også. Takker for hjelp
Håvard Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hei! Jeg har til nå brukt Cucusoft sitt program til å konvertere .avi filmer til DVD. Dette er grunnet at når jeg tar backup av filmene mine er det enklere å rippe de med tekst enn å ligge inn et helt image av filmen hvor dette tar opp MYE mer plass. Så når en plate blir stjålet/ødelagt/rotet vekk som i dag, kan jeg gjøre om .avi filen til dvd igjen. Jeg lurer på om du vet om et annet program som gjør denne jobben kjapt og enkelt? Må være brukervennlig program, men går fint med litt mer high-tech GUI også. Takker for hjelp 5899864[/snapback] Tror Nero 7 skal funke fint til det? Jeg bruker værtfall det.. ikke av der raskeste.. men enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå