Gå til innhold

Anbefaling oppgradering av "S754" Barebone


Anbefalte innlegg

Jeg har en Soltek Qbic barebone med en A64 3000+ prosessor, 1024MB minne og et Radeon x800PRO "AGP" skjermkort.

 

Dette systemet klarer å kjøre de fleste spillene OK, men det begynner å bli et problem med de nyeste for å få god nok grafikk. :(

 

Jeg lurer på hva jeg bør oppgradere??

Prøve å få tak i større prosessor på s754, mer ram eller bytte skjermkort til GF7800GS? eller alt sammen??

 

Eller bør jeg rett og slett bare vente lengre, til jeg får bedre råd å bytte ut hele systemet??

 

mvh

Tor @rve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil nå si at skjermkortet ditt bør gjøre susen ganske greit men det er riktig at skjerkortet må ut om ikke så lenge hvis du ikke klokker da. Du bør også se litt på minnet ditt for store spill idag trenger mer og mer minne for å kjøre greit nok.

Lenke til kommentar
Jeg vil nå si at skjermkortet ditt bør gjøre susen ganske greit men det er riktig at skjerkortet må ut om ikke så lenge hvis du ikke klokker da. Du bør også se litt på minnet ditt for store spill idag trenger mer og mer minne for å kjøre greit nok.

5901620[/snapback]

CPUen vil kanskje like gjerne være en flaskehals? Men husk også at socket 754 ikke støtter dual-DDR.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...