Gå til innhold

TES: Et par spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kjøpte Oblivion for et par uker siden, men har ikke fått spillt det annet enn i helgene. er ca 14 timer inn i det, men har nesten ikke oppdaget at jeg har fått tilgang på bedre våpen. det jeg egentlig lurer på da, er: hvordan får jeg bedre våpen? er det bare å gå opp i level, så får man tilgang til bedre våpen i shops, eller hvordan fungerer det? (dette gjelder vel også forsåvidt for armor)

Ble også bitt av en vampyr i går, og syntes dette var forferdelig irriterende. er det noen måte å bli normal på?

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må opp i level for å få tilgang til bedre armour og våpen ja. Men samtidig vil også fiendene din også gå opp i level og få bedre armour/våpen. Det er noen unntak.

Det mange tråder om det å være vampyr og hvordan man blir kvitt det. Er en ganske lang prosses så bla litt gjennom forumet for å finne svar.

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...