Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med ZyXEL P-335WT ?


Anbefalte innlegg

Nå er tiden inne for å bytte ut min gamle 3Com trådløse router. Jeg skal ha en med god dekning, bra admin-panel og printerstøtte (USB).

 

Har sett endel på ZyXEL P-335WT. Noen som har noen erfaring er med denne?

 

Miljøet mitt består av følgende enheter:

 

En maskin med Mac OS X

To maskiner med Ubuntu Linux (en som server)

En maskin med Windows XP

En maskin med Windows Mobile

En printer, Lexmark L232

 

Det som jeg ser som potensiellt issue er printeren, vil den virke med routeren, og vil jeg få knyttet den opp mot OS X og Linux (den fungerer idag mot begge med USB-kabel).

Endret av TopDog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler den routeren på det varmeste. Har hatt den en god stund nå. Den er dønn stabil og yter bra. Brukt sammen med 2 stk. ZyAIR G-162 (125 Mbps produkter) yter den rundt 30 Mbps inn og 18-20 Mbps ut (reel hastighet) i en bolig på 350 kvadratmeter boareal fordelt på 2 etasjer. Den står sammen med en trådløs hustelefon samt flere trådløse nett i nærheten på samme kanal. Angående admin panelet så kan du lese om det på den siden: http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=783

 

Jeg bruker Win XP så jeg kan ikke si noe om Ubuntu Linux.. Regner med at det går bra, men man vet aldri.. Den støtter i hvertfall Mac OS X. Når det gjelder printere så fungerer min Canon MP750 med USB printserveren selv om den ikke står oppført på listen over kompatible enheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...