Fylliksen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 jeg har har tenkt å kjøpe en bærbar pc. jeg kommer til å bruke den til surfing på nettet, msn, skrive i word, og evt se på film med. jeg kommer ikke til å spille med den. jeg har sett på whitebox.no, og syns det virker som de har endel bra alternativer. de kravene jeg stiller til pcen er: innebygd trådløst nettverk (hva er forskjellen på a,b og g?) stillegående god batterikapasitet lett innebygd kamera (et pluss om den også har bt og/eller ir sender, samt dvi-ut) om dataen blir mye dyrere hvis jeg skal kunne se på filmer med den er ikke det så viktig. regner med å bruke max 10-12 000. noen her som kan fortelle meg hvilken av modellene jeg burde velge? er det noen andre butikker som har bedre/billigere alternativer?
pizzafordi Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 hvis film, widescreen. evt. glass plate de fleste har innebygget camera, en betaler en del for skjermkortet som ligger i bærbare. så hvis du ikke skal spille så kan du spare ganske mye. www.hw.no prisguide bærbare, se litt rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå