Jove Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Har endel 10-ukers lottokuponger som skal sjekkes hver uke. Lurte på å skrive inn rekkene i Excel og få programmet til å f.eks lage alle tallene som er uttrekt grønne. Er det noen enkel måte å gjøre dette på? Eller finst det bedre alternativ? Edit: Løst Endret 9. april 2006 av Jove
jh_ Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er nok mulig, dog det blir nok endel jobb, iallefall dersom du ikke har noe særlig erfaring med det fraførav. Jeg vil anbefalle Access world forums dersom du vil gi det et forsøk, det er hovedsaklig et forum for access, men de har ganske god greie på excel-delen av forumet også En bedre løsning er å spille via. nettet, der vil du enkelt kunne sjekke om du har vunnet noe eller ikke.
Jove Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Ok, takker. Får se litt. Spille på nettet hadde vert en fin løsning ja, men spillene er allerede gjordt :/ Takk for svar
andreasn Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har et slikt Excel-ark som jeg lagde for lang tid siden. Jeg testet ut et Lotto-system som jeg fant på internett. Overraskende ga det ingen gevinster de rundene jeg testet det... Forumet tillater ikke opplasting av Excel-filer, så jeg kan sende dette til deg hvis jeg får e-postadressen din. Du må gjerne sende den i en PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå