Skyttt Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 I det siste har det dukka opp en merkelig ting med Oblivion. Munnanimasjonene har begynt å gå løpske! Den første setninga i dialogene går som regel greit, men så begynner animasjonen å speede opp. Dette medfører at det ser ut som om NPC-ene er ferdig å prate, mens de har igjen over halvparten av hva de skal si. Stemmene fortsetter i riktig tempo, det er bare munnene deres som går løpsk. Før synkroniserte både stemmer og munnanimasjoner helt fint. Noen som har opplevd noe lignende? Hva kan forårsake dette? Jeg har tweaka ini.-fila mi på de vanligste områdene (gress, preloadsizelimit og skrudd opp bloom litt). Dette er egentlig ikke noe stort problem, men det irriterer meg virkelig grenseløst...
Skyttt Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Har nå prøvd å gå tilbake til den originale ini-fila. Det utgjorde ingen forskjell, så jeg tweaker igjen. Begynner å bli ganske fortvila. Hva kan være galt?
andir Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har opplevd noe lignende, men det var kun uteliggerne som det skjedde med, og bare når jeg spurte dem om Gray Fox. Tror ikke at det har noe med tweakinga av .ini-fila å gjøre, kanskje du har installert noen mods som foresaker det? Hvis du ikke finner noen løsning på det, så ville jeg reinstallert spillet, siden det irriterer deg så grenseløst (jeg vet med meg selv at slike ting, selv om det bare er en bagatell, irriterer vettet av meg ). Ta backup av save'ene dine først, avinstaller Oblivion fra menyen som kommer når du trykker på Oblivion-iconet, slett så Oblivion-mappa fra My Games, og kjør gjerne et par register - og filoppryddningsprogrammer etterpå (f.eks. RegCleaner og CCleaner), slik at du får fjernet alle spor. Deretter kan du reinstallere spillet. Jeg anbefaler også å kjøre en diskfragmentering rett etter installasjon for optimal ytelse.
Kenny Bones Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er sikkert bare spillet som bugger. Har akkurat samme greia jeg også, pluss at det plutselig kan være en helt annen voice actor i samme dialog!
Skyttt Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Merkelig. Starta spillet igjen mot natta i går. Da var det plutselig helt i orden igjen. Ser ut til at denne bugen går av og på som den vil...jaja. Får vel slutte å irritere meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå