Gå til innhold

Trenger ett program til FPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skru av Vertical synk.

5893148[/snapback]

 

Nei, skriv heller -freq 100 i launch options. Eventuelt kan du bruke for eksempel Refreshlock.

5893634[/snapback]

Vertical synk hindrer FPS'en i å overstige antall bilder i sekundet skjermen kan vise.

50 Hz = 50 FPS

Med mindre har han er skjerm som støtter 120 Hz, vil ikke spillet ha muligheten til å vise 100 FPS. :)

Lenke til kommentar
Skru av Vertical synk.

5893148[/snapback]

 

Nei, skriv heller -freq 100 i launch options. Eventuelt kan du bruke for eksempel Refreshlock.

5893634[/snapback]

Vertical synk hindrer FPS'en i å overstige antall bilder i sekundet skjermen kan vise.

50 Hz = 50 FPS

Med mindre har han er skjerm som støtter 120 Hz, vil ikke spillet ha muligheten til å vise 100 FPS. :)

5894998[/snapback]

 

Uhm veit ikke heilt hva du babler om men har en helt vanlig 17" lcd skjerm, og den støtter vertfall over 100fps, ved å skru av v-syc....

 

 

Men jeg tror det tråstarter er ute etter er fps_max 100

Lenke til kommentar
Skru av Vertical synk.

5893148[/snapback]

 

Nei, skriv heller -freq 100 i launch options. Eventuelt kan du bruke for eksempel Refreshlock.

5893634[/snapback]

Vertical synk hindrer FPS'en i å overstige antall bilder i sekundet skjermen kan vise.

50 Hz = 50 FPS

Med mindre har han er skjerm som støtter 120 Hz, vil ikke spillet ha muligheten til å vise 100 FPS. :)

5894998[/snapback]

 

Ja, jeg er klar over det, men det er bedre med Vertical Sync på av mange grunner (med mindre han har en veldig dårlig PC).

Lenke til kommentar
Skru av Vertical synk.

5893148[/snapback]

 

Nei, skriv heller -freq 100 i launch options. Eventuelt kan du bruke for eksempel Refreshlock.

5893634[/snapback]

Vertical synk hindrer FPS'en i å overstige antall bilder i sekundet skjermen kan vise.

50 Hz = 50 FPS

Med mindre har han er skjerm som støtter 120 Hz, vil ikke spillet ha muligheten til å vise 100 FPS. :)

5894998[/snapback]

 

Uhm veit ikke heilt hva du babler om men har en helt vanlig 17" lcd skjerm, og den støtter vertfall over 100fps, ved å skru av v-syc....

 

 

Men jeg tror det tråstarter er ute etter er fps_max 100

5895131[/snapback]

 

Du har ikke helt skjønt hva Vertical Sync gjør. Når du slår av denne kan du ha så mye fps du bare vil, men skjermen henger ikke med. Altså står det 400 FPS i CS, men skjermen viser f. eks. bare 85 Hz (altså 85 FPS).

Lenke til kommentar
Alt er jo opp til skjermen.

 

En 7 ar gammel CRT har kanskje ikke  engang 100hz ved 800x600.

 

Da er det en fordel å skru av vsync. Min erfaring er at det er like greit med vsync på om skjermen støtter det.

5898038[/snapback]

 

Jepp, riktig dette. De fleste CRT skjermer i dag klarer i hvertfall 85 HZ (kanskje tilogmed de som er 7 år gamle). Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "... like greit med vsync på om skjermen støtter det." Alle skjermer "støtter" vel vsync, det er jo mer bare en funksjon i driverne til skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...