Gå til innhold

TES: Oblivion har endlig klikket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når eg skulle kjøre oblivion i dag, gjekk eg som vanleg inn på menyen og på load også trykkte eg. Men så hoppet plustelig spillet ut til skrivebordet. Etter åtte timer spilling måtte det komme. Faen :wallbash: . Har prøvd å skru ned innstillingene, hjelper ikkje, har prøvd å restarte pc-en, hjelper ikkje. Eg har ikkje lyst reinstallere spillet, får da mister jo eg alle savene. hjelp :cry:

Bilde følger med !

post-62794-1144414813_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du mister ikke savene hvis du reinnstallerer da de ligger i en annen folder.

Prøv å slett Oblivion.ini først før du reinnstallerer, det kan hende det fikser problemet ditt.

Og da mener jeg den ini fila som ligger under dine dokumenter/games/oblivion

Ps. Den feilmeldinga der er det mange som får når de avslutter spillet forresten, med innkludert, men den har aldri ødelagt noe for meg. :thumbup:

Endret av vidarkri
Skrevet

Ser ut som den samme feilmeldingen jeg har fått noen ganger, skjedde 3 ganger helt i starten. og ofte når jeg går ut av spillet. Ellers klikker det nesten aldri..

Savesa ligger i my documents mappa, under my games\oblivion\saves. Så om du reinstallerer så vil ikke disse bli sletta, selv om det kan være greit å ta backup.

Skrevet (endret)

Takk, skal prøve å reinstallere nå :)

EDIT: Det gjekk ikkje :( , får samme problem

Endret av brd
Skrevet
Den skal ligge der. Du vil se den som "Oblivion", og den har et "tannhjul på dokument" ikon.

5884039[/snapback]

Har slettet den, men det samme skjer likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...