brd Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Når eg skulle kjøre oblivion i dag, gjekk eg som vanleg inn på menyen og på load også trykkte eg. Men så hoppet plustelig spillet ut til skrivebordet. Etter åtte timer spilling måtte det komme. Faen . Har prøvd å skru ned innstillingene, hjelper ikkje, har prøvd å restarte pc-en, hjelper ikkje. Eg har ikkje lyst reinstallere spillet, får da mister jo eg alle savene. hjelp Bilde følger med !
vidarkri Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 (endret) Du mister ikke savene hvis du reinnstallerer da de ligger i en annen folder. Prøv å slett Oblivion.ini først før du reinnstallerer, det kan hende det fikser problemet ditt. Og da mener jeg den ini fila som ligger under dine dokumenter/games/oblivion Ps. Den feilmeldinga der er det mange som får når de avslutter spillet forresten, med innkludert, men den har aldri ødelagt noe for meg. Endret 7. april 2006 av vidarkri
Qverner Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ser ut som den samme feilmeldingen jeg har fått noen ganger, skjedde 3 ganger helt i starten. og ofte når jeg går ut av spillet. Ellers klikker det nesten aldri.. Savesa ligger i my documents mappa, under my games\oblivion\saves. Så om du reinstallerer så vil ikke disse bli sletta, selv om det kan være greit å ta backup.
brd Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 (endret) Takk, skal prøve å reinstallere nå EDIT: Det gjekk ikkje , får samme problem Endret 7. april 2006 av brd
vidarkri Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Takk, skal prøve å reinstallere nå EDIT: Det gjekk ikkje , får samme problem 5882924[/snapback] Slett Oblivion.ini fila sa jeg.
brd Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Hvor er denne ini fila, Finner den ikkje på Mine dokumenter-----my games-----oblivion
Smooth Ceiling Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Den skal ligge der. Du vil se den som "Oblivion", og den har et "tannhjul på dokument" ikon.
brd Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Den skal ligge der. Du vil se den som "Oblivion", og den har et "tannhjul på dokument" ikon. 5884039[/snapback] Har slettet den, men det samme skjer likevel
TommyGun77 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Får samme feil nesten hver gang jeg avslutter spillet.
Rowdy Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 (endret) Sletteeeeeeeet Ble det 14 tegn? Endret 7. april 2006 av gauters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå