Gå til innhold

Hvilken telefon hadde du brukt 4000 på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått igjen litt penger på reiseforsikringen, og har da satt av 4000 som skal gå til ny telefon. Er den billigere gjør ikke det noe, men skal ikke være dårere enn 4000.

Jeg er veldig usikker på hva jeg trenger av funksjoner, så jeg spør heller dere:

Hvilken telefon du hadde valgt om du fikk 4000 dedikert til ny mobil?

Skriv gjerne noe ord om hvorfor du ville valgt akkuratt denne telefonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nokia E60 eller E61 (er litt usikker på hvilken jeg kommer til å kjøpe, skal ha ny snart). Ganske enkelt fordi de begge er funksjonsmessig alt jeg har ønsket meg. Wi-Fi, Symbian S60 og ikke noe kamera, da synker prisen en del virker det som.

Det kan jo være at du og jeg har veldig forskjellige ønsker og bruksområde for telefon, men du spør hva jeg ville brukt 4000 på til meg, ikke til deg. :)

Edit: Hva i all verden er Symbias for noe? :p

Endret av zlappfisk
Skrevet

Alle har jo forskjellige behov og ønsker innen en ny telefon, så derfor vil jeg heller vite hvilke telefoner andre ville valgt. På denne måten vil jeg får tips fra andre angående hva de hadde valgt, så kan jeg da se om jeg finner noe som passer for meg.

Noen som vet hvordan dagens telefoner som kjører windows er? Tenker da på hvordan windows passer inn i en mobil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...