Gå til innhold

TES: sitter fast i en Quest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært i byen Cheydinhal og hjulpet med å fjerne han sjefen over vaktene som ingen liker? jeg finner ikke ut hva jeg skal stjele fra ham når jeg skal snike meg inn på rommet hans... har stjelt alle nøklene, men det skjer nada...

Help me....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke gjort den selv, men sørg for å lese Quest-journalen grundig. Kanskje du har oversett noe.

5872964[/snapback]

det står bare at jeg skal snike meg inn og finne bevis... men finner ikke en d****... jeg har to valg, be ham følge meg til ei dame(da blir det sikkert bråk), eller snike meg inn (som nestkommanderene anbefaler)

Skrevet

hmm, eg venta te han tok seg eit bad i innsjøen i cheydenhal så sneik eg meg bort te eit hus rett på siden av sjøen å skaut han me den rose pila

Skrevet
det er de dark brotherhood queste sant?? haha

5873008[/snapback]

ikke akkurat...

Skrevet

hvis vi snakker om samme quest, så skal du stjele en journal som ligger på benken på rommet hans. Skal være vanskelig å misse.

Er det han sjefen som krever så ekstremt mye skatt av alle? Hvis ja, følg svaret mitt.

Skrevet
hvis vi snakker om samme quest, så skal du stjele en journal som ligger på benken på rommet hans. Skal være vanskelig å misse.

Er det han sjefen som krever så ekstremt mye skatt av alle? Hvis ja, følg svaret mitt.

5873087[/snapback]

problemet er jo det at den står det ingenting på...

Skrevet
Det ligger et lite firkanta brev oppå en bok på kommoden i rommet hans, det er det du skal ta.

5873115[/snapback]

ahh, fant det nå... letet gjennom det 40 ganger, men ikke funnet det... hehe.. takk skal du ha

Skrevet
Det ligger et lite firkanta brev oppå en bok på kommoden i rommet hans, det er det du skal ta.

5873115[/snapback]

ahh, fant det nå... letet gjennom det 40 ganger, men ikke funnet det... hehe.. takk skal du ha

5873125[/snapback]

Null problem :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...