Arwe Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Når man skal bli med i Mages Guild må man skaffe seg "recommendation" fra alle de lokale guildhallene. På en av de questene(i en by i nord (husker ikke navn)) skal du gå til toppen av et fjell for å hente en bok. Så kan du velge hvem du vil gi den til. Du har to valg: -Mages Guild-dama -Hu der som vil ha boka Jeg ville være med i guildet og ga derfor boka til Mages Guild-dama. Så tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve å gi den til den andre dama. Loada litt tilbake og ga den til henne i stedet. Hun ga meg et nytt oppdrag som kunne gi meg et kraftig spell. Det er da spørsmålene kommer: -Hvis jeg gir henne boka.. Kan jeg da noen sinne bli med i Mages Guild(får jo ikke recommendation fra den byen)? -Hva er det for slags spell jeg får? Er det verdt bryet?
Berengal Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du kan gjera begge oppdragene uavhengig av kven du gjer boka til fyrst. Vil tru det er lettast viss du gjer den til mage guilden fyrst, sidan du då berre kan spasera rett inn og ta den uten noko ninja hokus pokus.
Dr.Ittsekk Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja du kan velge å få i både pose og sekk. Ta formelen, hent deretter boka på nytt og bli så med i mages gild. Formelen du får tror jeg aldri du får bruk for. Jeg har den. Den krever fremdeles 650 magica og jeg er 33 lvl. Det er litt vanskelig å få fyrt den av når jeg maksimalt har 210 magica.
Berengal Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Eg kan casta den når eg bruker min fortify magica, som gjer meg totalt noko å 300. Antar du ikkje har god destruction Dr.Ittsekk?
Dr.Ittsekk Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Eg kan casta den når eg bruker min fortify magica, som gjer meg totalt noko å 300. Antar du ikkje har god destruction Dr.Ittsekk? 5872639[/snapback] 99 så det må være noe annet.
Bytex Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) En annen mulighet er å gi henne boka, vente i 24 timer så du får den spellen hennes, så stjele boka som ligger på rommet hennes på vertshuset og gi den til Teekeus. Du kan også gi den til Teekeus, stjele den tilbake og gi til kjerringa etterpå. Men siden du sannsynligvis ikke er noen supertyv enda, er sjansen stor for å bli tatt og bli utvist fra guildet. Endret 5. april 2006 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå