Gå til innhold

TES: Dark Brotherhood quest [Spoiler] quest nr 3/4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann jeg har fått i oppdrag av mine kjære brødre og søstre, å ta livet av vår gamle venn som nettopp har pensjonert seg, ja jeg snakker om når fiende nr 1 i imperial city, han som sverget til at han skulle ta DB.

Anyhow.

i dette questet skal jeg som sagt ta livet at personen.

men han blir beskyttet av en livvakt og de slipper hverandre sjelden ut av syne.

så hvordan får jeg tatt knekken på disse 2 uten å skape totalt kaos, og hvor finner jeg skrivebordet til etterfølgeren til målet ?

satt i 3 timer i går og fulgte etter de 2 imperialistene. makan altså, eneste plassen jeg så jeg kunne ta livet av mannen var når han badet, men da stod jo vakten tett på, og stormet med en gang jeg sendte døs-rosen mot den som skulle dø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Still deg på andre siden av vannet (motsatt av den siden vakten står på). Det går også an å gjemme seg inni sprekken mellom noen hus på venstresiden av vannet (sett fra livvaktens ståsted). Her klarer han ikke se deg. Du må også forlate byen før vakten får sett deg. Når du kommer tilbake skal visstnok vakten ha tatt selvmord, og vil således ikke være noe problem i fremtiden.

Det skal sies at jeg ikke klarte å fullføre oppdraget uten å få 1000 bounty. Det skal gå an, men for min del var det enklest å bare preike med en vakt og betale bountyen.

Skrevet
Still deg på andre siden av vannet (motsatt av den siden vakten står på). Det går også an å gjemme seg inni sprekken mellom noen hus på venstresiden av vannet (sett fra livvaktens ståsted). Her klarer han ikke se deg. Du må også forlate byen før vakten får sett deg. Når du kommer tilbake skal visstnok vakten ha tatt selvmord, og vil således ikke være noe problem i fremtiden.

Det skal sies at jeg ikke klarte å fullføre oppdraget uten å få 1000 bounty. Det skal gå an, men for min del var det enklest å bare preike med en vakt og betale bountyen.

5870489[/snapback]

Det var akkurat det jeg ville unngå, jeg har så langt tatt alle quest med bonus og ikke blitt oppdaget en eneste gang :)

fikk du lagt ringfingeren i skrivebordet til den nye "offiseren" ? if so, hvor fant du bordet.l

Skrevet

Avmerket? hmm, dukker sikkert opp etter at jeg har tatt livvakten av dage, jeg bare slakta sjefen og tok fingeren å stakk av.

får skjekke det når jeg kommer hjem i dag :)

Skrevet (endret)

Skal ikke være nødvendig å gjøre kål på livvakten (det fører vel bare til enda mer problemer med city guard). Men whatever floats your boat - bare husk å save ;)

Endret av Loomy
Skrevet

hehe,"whatever floats your boat", du aner ikke hvor mange ganger jeg har brukt den i klanen :p

min F5 er litt slitt :) men den takler sikkert noen trykk till :woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...