Gå til innhold

Horde "feige" @ frostwhisper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hmmm6qs.jpg

Ikke første gangen dette skjer ... Greit nok at han samler opp en gjeng til å drepe meg, men å spamme den /spit emoten sun jeg han kunne spart seg for :(

Endret av qu3st
Skrevet

Eller det som egentlig først skjedde var at jeg grindet for meg selv. Plutselig ser jeg en lvl 34 hunter. Av en eller annen merkelig grunn tror han at han kan drepe meg når jeg er 3 lvler høyere. Men det som da skjer er at jeg dreper han. Han resser prøver å drepe meg på nytt men blir drept igjen. Så ca 5 minutter senere kommer det 2 nighelf huntere til. Og de corpsecamper meg fortsatt så jeg kunne like gjerne logge ut

Skrevet
Hmm ja, se på bilde dere!

Har opplevd MANGE slike sitvasjoner nå til dags, så lurer på om dette er noe som skjer på den andre siden, gjøre alliance dette mot dere?

jaja...

post-66859-1144185491_thumb.jpg

5869570[/snapback]

Whine, reroll playstation asap plx

Skrevet

If it's red it's dead...

lvl 20, lvl 30, lvl 60... spiller ingen rolle, dreper allt jeg kommer over.

Ganker gjerne low lvls helt til det får en high lvl til og hjelpe seg, så dreper jeg high lvln og ganker dem begge, så får high lvln enda en high lvl til og hjelpe seg. Så dreper jeg alle tre etc etc helt til de er for mange for meg :)

Har hele høyresida av skjermen stappa med /spit /gloat /moon emotes, hva som en må til for og få igang litt world PvP :green:

Funker 90% av gangene, siden de fleste som spiller på PvP serverne er carebear PvE horer så fins det virkelig ikke noe mer givende enn å ganke dem til de får lyst til og henge seg i RL :love:

Giiiiid WoW hadde flere spillere som meg som brenner for PvP!

Skrevet
If it's red it's dead...

lvl 20, lvl 30, lvl 60... spiller ingen rolle, dreper allt jeg kommer over.

Ganker gjerne low lvls helt til det får en high lvl til og hjelpe seg, så dreper jeg high lvln og ganker dem begge, så får high lvln enda en high lvl til og hjelpe seg. Så dreper jeg alle tre etc etc helt til de er for mange for meg :)

Har hele høyresida av skjermen stappa med /spit /gloat /moon emotes, hva som en må til for og få igang litt world PvP :green:

Funker 90% av gangene, siden de fleste som spiller på PvP serverne er carebear PvE horer så fins det virkelig ikke noe mer givende enn å ganke dem til de får lyst til og henge seg i RL :love:

Giiiiid WoW hadde flere spillere som meg som brenner for PvP!

5872491[/snapback]

Agreed :yes:

Skrevet

Jeg har main'en min på en rp-server, og er fornøyd med det. Dog, når jeg ganker folk som i likhet med meg har pvp på, så lager de alltid en character på alliance-siden for å whine til officers i guilden jeg er med i :wee:

Skrevet
jeg er shadowpriest på neptulon (alliance) å jeg ganker alt av horde jeg kommer over

5870605[/snapback]

Du er kul

5870656[/snapback]

Jepp. Nesten like kul som meg!

Jeg tar ofte turer til STV bare for å ganke fauxcul8av.jpg

Skrevet

jeg selv er på PvP server. jeg er full klar over at mann kan drepe andre men synes det er veldig iriteraness når Alliance dreper meg når jeg Hunter eller allerede er i Combat

Skrevet

Er screenshotet fra Frostwhisper i det hele tatt? Gjorde nettopp en /who team america, og fant ingen. Uansett, så hender det jeg ganker lowlevel alliance, men det hender også at jeg hjelper de. Dere har ikke vondt av et corpserun :D . Dessuten ganker jeg folk jeg ikke liker navnet på.

Skrevet

Jeg ganker alt, har selv en ganke alt, lvl 26 rogue, som står i redridge mountains, hat det mye moro med han =)

Skrevet

Speler på frostwhisper, har blitt ganket ein del ganger. Noke av det mest irriterande var i stv. Hadde ress sickness på meg, var i travel form, sprang fredlig nedover veien. Kjem ein mage, lvl 60, tipper eg, å drep meg. Seier sorry då. Var vel berre for fristande.. So eg prøver igjen då.. Neste eg møter på er ein warrior, 60 tipper eg, ganker meg og. Då gadda eg ikkje meir. Stv er muligens nr.1 ganke plass.. Hater den plassen! som lav lvl då:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...