Gå til innhold

Horde "feige" @ frostwhisper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller det som egentlig først skjedde var at jeg grindet for meg selv. Plutselig ser jeg en lvl 34 hunter. Av en eller annen merkelig grunn tror han at han kan drepe meg når jeg er 3 lvler høyere. Men det som da skjer er at jeg dreper han. Han resser prøver å drepe meg på nytt men blir drept igjen. Så ca 5 minutter senere kommer det 2 nighelf huntere til. Og de corpsecamper meg fortsatt så jeg kunne like gjerne logge ut

Lenke til kommentar

If it's red it's dead...

 

lvl 20, lvl 30, lvl 60... spiller ingen rolle, dreper allt jeg kommer over.

 

Ganker gjerne low lvls helt til det får en high lvl til og hjelpe seg, så dreper jeg high lvln og ganker dem begge, så får high lvln enda en high lvl til og hjelpe seg. Så dreper jeg alle tre etc etc helt til de er for mange for meg :)

 

Har hele høyresida av skjermen stappa med /spit /gloat /moon emotes, hva som en må til for og få igang litt world PvP :green:

 

Funker 90% av gangene, siden de fleste som spiller på PvP serverne er carebear PvE horer så fins det virkelig ikke noe mer givende enn å ganke dem til de får lyst til og henge seg i RL :love:

 

Giiiiid WoW hadde flere spillere som meg som brenner for PvP!

Lenke til kommentar
If it's red it's dead...

 

lvl 20, lvl 30, lvl 60... spiller ingen rolle, dreper allt jeg kommer over.

 

Ganker gjerne low lvls helt til det får en high lvl til og hjelpe seg, så dreper jeg high lvln og ganker dem begge, så får high lvln enda en high lvl til og hjelpe seg. Så dreper jeg alle tre etc etc helt til de er for mange for meg :)

 

Har hele høyresida av skjermen stappa med /spit /gloat /moon emotes, hva som en må til for og få igang litt world PvP :green:

 

Funker 90% av gangene, siden de fleste som spiller på PvP serverne er carebear PvE horer så fins det virkelig ikke noe mer givende enn å ganke dem til de får lyst til og henge seg i RL :love:

 

Giiiiid WoW hadde flere spillere som meg som brenner for PvP!

5872491[/snapback]

 

 

Agreed :yes:

Lenke til kommentar

Er screenshotet fra Frostwhisper i det hele tatt? Gjorde nettopp en /who team america, og fant ingen. Uansett, så hender det jeg ganker lowlevel alliance, men det hender også at jeg hjelper de. Dere har ikke vondt av et corpserun :D . Dessuten ganker jeg folk jeg ikke liker navnet på.

Lenke til kommentar

Speler på frostwhisper, har blitt ganket ein del ganger. Noke av det mest irriterande var i stv. Hadde ress sickness på meg, var i travel form, sprang fredlig nedover veien. Kjem ein mage, lvl 60, tipper eg, å drep meg. Seier sorry då. Var vel berre for fristande.. So eg prøver igjen då.. Neste eg møter på er ein warrior, 60 tipper eg, ganker meg og. Då gadda eg ikkje meir. Stv er muligens nr.1 ganke plass.. Hater den plassen! som lav lvl då:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...