Major Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 nordic er kan du kjøpe deg til en bra plass... ++ det er for homse norweginmafia er et bra spill og det eneste måten og gjør et bra på er og få bra familie og være aktiv
Piratpjokken Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 alt har blitt bedre på NM nå for tiden spiller selv nå å er legendarisk gudfar:) jeg oppfordrer alle til å begynne med det. hele klassen min har begynt med det nå. 5870701[/snapback] Herre..
xersess Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 nordicmafia sux............ kings of chaos er ca 99999999999999999 millionar gangar så bra..... dessuten, varer nordicmafia spenningen bare i noen få dager.. tragisk at folk bruker så mange kroner på poeng..... kjenner ein som brukte nesten 1000kr..
bruno99 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Noen som vet hva man må for å spille det? Når jeg logger inn og trykker på banken bare logger den ut igjen til der jeg logger inn. Har lastet ned JAVA, X-controll, men uten at det virker.....
Sir90 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Du blir logget av fordi det kanskje er blokka på pc.. Men Norwegian er best ... Lå på en 50 plass forigge runde helt til de siste dagene da ble jeg grusa:P Man må ikke bruker penger for bli best;).. Ny runde snart . 19 des. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå