Gå til innhold

Instalere programmer til D600E fra PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har samme problem!.. Er d non der ute som vet noe om dette?!?! Frustrerende å ikke kunne installere f.eks Opera Mini skikkelig.. Alstå, når jeg starter programmet, så er blir skjermen hvit.. that's it..  :thumbdown:

5870709[/snapback]

 

Har du D600E eller? vet ikke om med eller uten edge har noe å si, men kan hende siden jeg har D600E og får det til å funke helt fint

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem!.. Er d non der ute som vet noe om dette?!?! Frustrerende å ikke kunne installere f.eks Opera Mini skikkelig.. Alstå, når jeg starter programmet, så er blir skjermen hvit.. that's it..  :thumbdown:

5870709[/snapback]

 

Har du D600E eller? vet ikke om med eller uten edge har noe å si, men kan hende siden jeg har D600E og får det til å funke helt fint

5895480[/snapback]

 

Hei :)

 

Jeg har nå fått Opera Mini til å fungere på min D600 (uten edge) Jeg installerte den med engelsk språk istedet, og vips! så funket det helt perfekt :cool: merkelig....

 

For de som har D600 uten EDGE, og har lyst på EDGE, tast *#4777*8665# i standbye-modus.

Trykk på "EGPRS MultiSClass" på menyen som kommer opp og velg "MultiSklasse 10"

Så går man inn på "GPRS-Innstilling", og trykk på "EGPRS-modus" :) Jeg har gjort d, og wappen på mobilen min er nå mye raskere! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...