Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst internett forsvinner


Anbefalte innlegg

Jeg kjører en 3com Office connect wireless 11g cable/dsl ruter på telenor adsl. Den stasjonære pc'en er koblet til med vanlig ledning, og det fungerer som det skal her. Men når jeg skrur på den bærbare som bruker en 3Com Office connect wireless usb adapter, så finner den bærbare ruteren i 5sec, så forsvinner den. Så funker ikke nettet på den stasjonære, og den bærbare finner nettet hvert 5sec liksom, av/på/av/på hele tiden..

 

Er DESPERAT etter noe hjelp her :/ Har installert drivere 10 ganger, resatt ruteren osv flere ganger, men jeg får det bare ikke til å fungere. Hva er galt?

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å bytte kanal på routeren. Dersom naboen bruker samme kanal som deg, kan det bli interferens, og du faller ut til stadighet.

5867313[/snapback]

 

Har skiftet til flere forskjellige kanaler :( Det virker rett og slett som det ikke er mulig å være på nett med 2 pc'er samtidig :/

Lenke til kommentar
Prøv å bytte kanal på routeren. Dersom naboen bruker samme kanal som deg, kan det bli interferens, og du faller ut til stadighet.

5867313[/snapback]

 

Har skiftet til flere forskjellige kanaler :( Det virker rett og slett som det ikke er mulig å være på nett med 2 pc'er samtidig :/

5867333[/snapback]

 

hvor gammel er denne trådløse routern?

Lenke til kommentar
Prøv å bytte kanal på routeren. Dersom naboen bruker samme kanal som deg, kan det bli interferens, og du faller ut til stadighet.

5867313[/snapback]

 

Har skiftet til flere forskjellige kanaler :( Det virker rett og slett som det ikke er mulig å være på nett med 2 pc'er samtidig :/

5867333[/snapback]

 

hvor gammel er denne trådløse routern?

5867511[/snapback]

 

Ruteren er helt ny. Men nå prøvde jeg usb adapteren i den stasjonære, og det funket fint der. Så feilen ligger definitivt på den bærbare (Fujitsu Siemens AMILO)

Lenke til kommentar
Prøv å bytte kanal på routeren. Dersom naboen bruker samme kanal som deg, kan det bli interferens, og du faller ut til stadighet.

5867313[/snapback]

 

Har skiftet til flere forskjellige kanaler :( Det virker rett og slett som det ikke er mulig å være på nett med 2 pc'er samtidig :/

5867333[/snapback]

 

hvor gammel er denne trådløse routern?

5867511[/snapback]

 

Ruteren er helt ny. Men nå prøvde jeg usb adapteren i den stasjonære, og det funket fint der. Så feilen ligger definitivt på den bærbare (Fujitsu Siemens AMILO)

5867679[/snapback]

 

Har fujitsu siemens amilo selv, vilken type?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...