SlevenMek Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hey... Bare lurte på no små ting.. Noen som vet no bra stedet å få tak i lockpicks? Eller hvor å skille det opp..? Er med i Dark Brotherhood Og har litt små problemer med å skafe nye spells, har no scrolls, men får ikke lært dem, hvordan får jeg gjort det? Vil helst ha opp healing spells.. det jeg bruker mest av.. Også planer om å joine Thives guild.. Men vet ikke hvor dem holder til eller hvordan jeg egentlig joiner dem Noen som vet?
SlevenMek Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 jaja. er dem ikk for darke for deg 5863194[/snapback] Pft, jo darkere jo bedre
anon12234 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 tror du kan lære spells hos enkelte merchants...... de har et litt rart kjøpeikon hvor du kan bli lært spells istede for å kjøpe en item. lockpicks kan du kjøpe av han som rekrutterer folk i thiefs guild, eller så kan du ta quest som gjør at du får unbreakable skeleton lockpick
SlevenMek Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 tror du kan lære spells hos enkelte merchants...... de har et litt rart kjøpeikon hvor du kan bli lært spells istede for å kjøpe en item. lockpicks kan du kjøpe av han som rekrutterer folk i thiefs guild, eller så kan du ta quest som gjør at du får unbreakable skeleton lockpick 5863737[/snapback] Ok, men vet jo ikke hvor thiefs guild holder til da.. og hvordan jeg eventuelt joiner dem.. Og vet ikke hvor jeg får questen til unbreakabel skeleton lockpick..
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Scrolls er engangsmagi. Du må kjøpe spells. Selges i butikker der man selger magi (logisk nok), og i Mage Guilds (av enkelte personer). Husk at man ikke kan kjøpe/selge når de er opptatt med noe annet; hvis de spiser, snakker med noen andre. Ikke sikker på om dette er absolutt. Du kan vel heller ikke kjøpe/selge utenfor arbeidstiden. Lockpicks finner du omtrent overalt, og det kan visstnok kjøpes av visse personer i Thieves Guild og/eller Dark Brotherhood - har ikke vært der så det vet jeg ikke noe om. Mer Security får du ved å dirke låser eller betale noen for å trene deg opp. Les manualen du. Står mye interessant der. Endret 3. april 2006 av TrondH86
Jonny Bruvik Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Thieves guild holder til i Imperial City, næremre bestemt Waterfront. Det du kan gjøre er å gjøre en gjerning som sørger for at du går i fengsel, når du komer ut av fengselet og suller litt rundt en stund vil en dame kontakte deg med informasjon om å bli tatt opp i thieves guild. Er sikkert andre måter å gjøre det på også, men er hvertfall slik jeg gjorde det. Holder på med opptaket selv nå Endret 4. april 2006 av Jonny Bruvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå