mhw357 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hei, Jeg lurer på hva fordelene med å kjøpe en: Western Digital My Book Premium Edition 320 GB pris: 1880,- er i forhold til: Zynet Harddiskkabinett 3.5" IDE USB 2.0/FireWire og Western Digital Caviar SE 320 GB pris: 1447,- Takker for alle svar!
mhw357 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Designet kan jeg leve med, men vil jeg merke at det er mindre cache?
Trøtt Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Designet kan jeg leve med, men vil jeg merke at det er mindre cache? 5863381[/snapback] Tvilsomt at du vil merke det. Bare dersom du bruker samme filer om og om igjen. -Du får forresten Seagate 400GB ekstern for samme pris som den WD-ferdigsaken. EDIT: Tenkte ikke på at du har valgt USB2 OG Firewire, ikke bare USB2 Endret 3. april 2006 av Trøtt
meankanin Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Har begge deler. Kommer bare til å kjøpe ferdigbygde i fremtiden. Min erfaring er at ferdigbygde er mindre i størrelse, ser bedre ut, støyer mindre og er mer solid!
roac Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Har begge deler. Kommer bare til å kjøpe ferdigbygde i fremtiden. Min erfaring er at ferdigbygde er mindre i størrelse, ser bedre ut, støyer mindre og er mer solid! 5864076[/snapback] Men vær forsiktig med å velge Maxtor, de blir fort varmere enn sunt er, noe som kan føre til begrenset levetid.
mhw357 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Hmm... nå ble jeg skikkelig usikker, skulle helst ha bestilt i kveld...
roac Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hmm... nå ble jeg skikkelig usikker, skulle helst ha bestilt i kveld... 5867997[/snapback] Jeg har vært ute for en rekke tilfeller hvor Maxtor diskene ryker relativt kjapt, dvs etter et års tid. Det virker dog som disker som står i serverrom har mye lengre levetid, noe som får meg til å tro at det er varmen som tar knekken på diskene.
mhw357 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Jeg har vært ute for en rekke tilfeller hvor Maxtor diskene ryker relativt kjapt, dvs etter et års tid. Det virker dog som disker som står i serverrom har mye lengre levetid, noe som får meg til å tro at det er varmen som tar knekken på diskene. 5868106[/snapback] Har samme erfaring med maxtor disker, derfor jeg går for Western...
meankanin Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Sånn for ordensskyld så har jeg vært borti eksterne disker fra Maxtor, Seagate og WD som døde mens de var nokså nye. De fleste diskene jeg har hatt problemer med har vært fra WD, mens andre er veldig fornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå