Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pekere har lagd krøll for meg :(


Anbefalte innlegg

Et noe aldeles sært problem her...

 

Har 8 HDD(9med system disk).. Samme problem er på alle med unntak av system disken.

 

Pentium 4 2,4 GHz, 512 RAM, NTFS3.1, 2*Ultra100 TX2 kontroller kort (Kanskje disse som er kilden til feilen? (har brukt de et par år uten trøbbel))

 

Problemet mitt er at etter at jeg flyttet en del disker inn i et maxi tårn og byttet HK++ (Byttet "innmaten" i 2 pcer (Begge har virket uten problemer tideligere)) så virker det som om perkerne har blitt fulstendig feil...

 

Det virket greit en stund, men en dag jeg boota pcen, begynnte win xp å rette på pekere (sto at det var noe feil med filsystemet - virket helt ok når jeg skrudde av)

 

Etter dette er det meste av data på pcen blitt ubrukelig..

 

Som et eksempel...

 

Enkelte mp3 filer er tomme, noen spiller feil låt, andre inneholder faktisk video som ligger på helt andre disker..!! Prøvde å åpne mp3 filene i andre programmer enn winamp.. Prøvde tilfeldigvis nero vision - var slik jeg oppdaget at det plutselig var video i stedet for musikk...

 

Noen som har en super ide, til hvordan jeg kan fikse dette og hva som kan ha skjedd?? Eller må jeg slette alt bare?

 

(Har prøvd virussøk, chkdsk via partition magic, scandisk, diverse minne kontroll programm... Finner ikke noe feil :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...