ZayCon Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg har et problem med Tomb Raider 1. Jeg får ikke innstalert det på PC'n min. Kan det ha noe med at det ikke funker på XP eller noe? Er lenge siden jeg spilte det sist og da hadde jeg Windows 95. Håper noen kan hjelpe! Mvh ZayCon
chemical Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg har et problem med Tomb Raider 1. Jeg får ikke innstalert det på PC'n min.Kan det ha noe med at det ikke funker på XP eller noe? Er lenge siden jeg spilte det sist og da hadde jeg Windows 95. Håper noen kan hjelpe! Mvh ZayCon 5858460[/snapback] Får du noe feilmelding, evt hva står det i den? Hva skjer når du prøver og innstallere det ? Dette burde du ha skrevet fra før av, slik at jeg slapp og spørre deg om det. Utfyller du spørsmålene dine bedre, er det mye lettere for folk og svare på det.
ZayCon Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Ingenting skjer! Den starter ikke og jeg finner den ikke på Min Datamaskin. - Skulle kanskje ha skrevet det før
Bytex Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Skriv hva du gjorde for å fikse det. Kan hende andre får bruk for infoen også vet du
ZayCon Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg puttet det i CD-rom'en og ikke DVD-rom'en Hehe Endret 17. april 2006 av ZayCon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå