anon12234 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 jaja, nå står jeg her med en sigil sten som gir meg 5 fire dmg on atack, har et one-hand sword med 7 dmg og et two-hand med 12 dmg. spm er da, hvilket skal enchantes..... er bare lvl 4 ennå, burde jeg vente til jeg fikk bedre våpen?. liker mye bedre å bruke det 7dmg sverdet, for da kan jeg ha skjold og det two-hand er så tungt, blir så forferdelig treg.
Berengal Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Sidan du kan enchanta begge like bra er det vel eigentleg ikkje det som er dilemmaet Men anyway, berre enchant so masse du vil no. Kan jo alltids enchanta meir seinare, so ingen vits i å venta. Viss det har noko å sei, so slår du raskare med eit one-handed, som betyr at viss du har damage enchant tar du meir skade i sekundet. Bakdelen er jo at det tappas fortare og treng hyppigare recharges. Two handed våpenet slår seinare, men tar meir mundan skade enn one-handed våpenet, noko som betyr at du bruker mindre charges per fiende, og kan derfor drepa fleire før du treng å recharga. I tillegg kjem jo alle one-handed vs two-handed argumentene som ellers er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå