Gå til innhold

TES: Enchanting er et dilemma :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja, nå står jeg her med en sigil sten som gir meg 5 fire dmg on atack, har et one-hand sword med 7 dmg og et two-hand med 12 dmg. spm er da, hvilket skal enchantes..... er bare lvl 4 ennå, burde jeg vente til jeg fikk bedre våpen?. liker mye bedre å bruke det 7dmg sverdet, for da kan jeg ha skjold og det two-hand er så tungt, blir så forferdelig treg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sidan du kan enchanta begge like bra er det vel eigentleg ikkje det som er dilemmaet :p

Men anyway, berre enchant so masse du vil no. Kan jo alltids enchanta meir seinare, so ingen vits i å venta.

Viss det har noko å sei, so slår du raskare med eit one-handed, som betyr at viss du har damage enchant tar du meir skade i sekundet. Bakdelen er jo at det tappas fortare og treng hyppigare recharges. Two handed våpenet slår seinare, men tar meir mundan skade enn one-handed våpenet, noko som betyr at du bruker mindre charges per fiende, og kan derfor drepa fleire før du treng å recharga. I tillegg kjem jo alle one-handed vs two-handed argumentene som ellers er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...