..Bjørnar.. Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Sitter og skrur stereo i bilen nå, og fant i ekstase ut at det lå ledninger i dørene forran bak høytalergrillene. Men når jeg kobler til høytalere er det ingen lyd å høre! Hvor i alle dager ender disse ledingene opp? Må jeg legge nye ledninger, eller er det en måte å finne og dernest koble til disse ledningene på?
Typhon Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hvordan kan vi svare uten å vite noe om hva slags bil du har eller noe? Mvh Tony
Morel Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det er alltid en fordel å legge nye kabler. Da vet du at det blir lagt på skikkelig vis og at de er dimensjonert deretter. Mvh Pål
..Bjørnar.. Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 (endret) Hvordan kan vi svare uten å vite noe om hva slags bil du har eller noe? Mvh Tony 5858001[/snapback] I og med at tråden heter "ledninger i dørene - golf 3", så bør det ordne seg! ---- Da blir det nye ledninger Pål, sikkert like greit! Takk for svar! EDIT: Tillegg.. Endret 3. april 2006 av ..Bjørnar..
Typhon Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jah! Skulle bare teste deg litt hehe Vil nok tro at det er like greit å strekke opp nye kabler som Pål sier. De som er der fra fabrikk er ikke noe å skryte av vet jeg! Mvh Tony
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå