Gå til innhold

TES: Hesten min, Shadowmere går tregt..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hesten min, shadowmere går utrolig tregt! føles som en lagg, men lagger ikke, kan fint rotere kameraet, og går helt vanlig når jeg går, kan det hende hun er sulten? har prøvd og vente i 3 dager, hu var ikke sliten -.- ...

har også cracka spillet for og slippe og bruke CD, kan det ha noe med saken og gjøre?

Takker for alle svar!

Endret av Erixxn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, om cracken kan fucke up spillet... men det jeg vet er at alle hestene går så tregt at det er sykt.... i spillet THE GODFATHER ødelegger cracken spillet...

Skrevet
Shadowmere min ble borte helt uten vidre

Føler virkelig med deg! jeg trenger hun får quests, ekke sterk nok selv!

Skrevet

Jeg har tatt ferdig Darkbrotherhood og Thieves guild. Jeg er sterk nok , men hun bare forsvant helt uten vidre. Har en bay horse i stedet nå for lusne 1000 spenn :p OT Har vel rundt 20 k nå , ikke så mye :p

Skrevet
Shadowmere min ble borte helt uten vidre

Føler virkelig med deg! jeg trenger hun får quests, ekke sterk nok selv!

5855942[/snapback]

finner den garantert der du fikk den. jeg fikk en slik en "Shadowmere has returned to xx".
Skrevet

Du finner Shadowmere igjen i fortet der du fikk den, i Lachances tidligere bopel.

For øvrig oppdaget jeg hvor uber Shadowmere var nettopp, da den banket opp et par Frost Atronachs men jeg så en annen vei. :p

Skrevet
Du finner Shadowmere igjen i fortet der du fikk den, i  Lachances tidligere bopel.

For øvrig oppdaget jeg hvor uber Shadowmere var nettopp, da den banket opp et par Frost Atronachs men jeg så en annen vei. :p

5856953[/snapback]

hvor kan man finne disse hestene? koster de penger(gull)

Skrevet
Du finner Shadowmere igjen i fortet der du fikk den, i  Lachances tidligere bopel.

5856953[/snapback]

Kan du si hva den Fortet heter ? Fordi jeg gikk nemlig tilbake til det fortet ved Anvil ?

Skrevet

det fortet er øst for cheydinhal....hvis du har gjort så mange quest at du har fått shadowmere skal du ha det markert på kartet(husker ikke hva det heter)

Skrevet
Får du den via Blades questene? eller er det noen guild quester?

5857996[/snapback]

Får den av dark brotherhood

Skrevet
Anbefaler absolutt å gjøre quests for the dark brotherhood, de er utrolig artige ikke minst, og en del go'saker i reward :)

5858919[/snapback]

Ja, de er virkelig morsomme! Men de er noen syke syke folk :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...