Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kaiz.gif

beklager , men jeg kan ikke fordra kaizers. får vondt i hodet av å se på det bildet. :lol::lol:

Da er det så bra at ingen tvinger deg til å se på det. Og ENDA mindre uttale deg om de. Bare fordi at DU ikke skjønner deg på musikk, betyr ikke at VI ikke gjør det.

Pink Floyd

Ingen ekte Pink Floyd-fans kjøper ELLER legger ut bilde av en sånn reproduksjon av et mesterverk. Her har de funnet ut at de vil tjene mer penger, og jeg synes det der er FORKASTELIG!

Lenke til kommentar
Ingen ekte Pink Floyd-fans kjøper ELLER legger ut bilde av en sånn reproduksjon av et mesterverk. Her har de funnet ut at de vil tjene mer penger, og jeg synes det der er FORKASTELIG!
Du er helt på tur! ;)

 

Nei seriøst! Er du PinkFloyd-fan kjøper du en SACD-spiller bare for å få full nytelse av den nye reproduksjonen.

Lenke til kommentar
kaiz.gif

beklager , men jeg kan ikke fordra kaizers. får vondt i hodet av å se på det bildet. :lol::lol:

Da er det så bra at ingen tvinger deg til å se på det. Og ENDA mindre uttale deg om de. Bare fordi at DU ikke skjønner deg på musikk, betyr ikke at VI ikke gjør det.

Pink Floyd

Ingen ekte Pink Floyd-fans kjøper ELLER legger ut bilde av en sånn reproduksjon av et mesterverk. Her har de funnet ut at de vil tjene mer penger, og jeg synes det der er FORKASTELIG!

 

jeg skjønner meg på musikk og mener at Kaizer er noe møl , men dette handler om smak og behag. ikke hiss deg opp bare fordi jeg ikke liker musikken deres. :)

Lenke til kommentar
jeg skjønner meg på musikk og mener at Kaizer er noe møl , men dette handler om smak og behag. ikke hiss deg opp bare fordi jeg ikke liker musikken deres.  :)

Hei.

 

Sorry for at du tok det som at jeg hisset meg. Jeg har hatt alt for mange diskusjoner ang. musikk til at jeg gidder å hisse meg opp. Jeg mener at min musikksmak er den ultimate, og forstår meg ikke på folk som liker Linkin Park, White Stripes, Limp Bizkit, Nickleback m.m.

 

Men det er nå slik det en gang er, og jeg lever med det. Jeg er veldig glad i å diskutere musikk, men vet at det aldri løser noe som helst.

 

Jeg mener at Kaizers er helt utrolige. Musikalsk sett så er Jan-Ove Ottesen et geni. Det kan dere dessverre ikke motsi meg på. Bare hør på vokalen hans på Den nyeste albumet Evig Pint. Det er én lang orgasmisk følelse å høre det albumet.

 

Du er ikke enig, men greit. Jeg liker de. Og mener de er en gjeng med genier.

God helg.

Lenke til kommentar
jeg skjønner meg på musikk og mener at Kaizer er noe møl , men dette handler om smak og behag. ikke hiss deg opp bare fordi jeg ikke liker musikken deres.  :)

Hei.

 

Sorry for at du tok det som at jeg hisset meg. Jeg har hatt alt for mange diskusjoner ang. musikk til at jeg gidder å hisse meg opp. Jeg mener at min musikksmak er den ultimate, og forstår meg ikke på folk som liker Linkin Park, White Stripes, Limp Bizkit, Nickleback m.m.

 

Men det er nå slik det en gang er, og jeg lever med det. Jeg er veldig glad i å diskutere musikk, men vet at det aldri løser noe som helst.

 

Jeg mener at Kaizers er helt utrolige. Musikalsk sett så er Jan-Ove Ottesen et geni. Det kan dere dessverre ikke motsi meg på. Bare hør på vokalen hans på Den nyeste albumet Evig Pint. Det er én lang orgasmisk følelse å høre det albumet.

 

Du er ikke enig, men greit. Jeg liker de. Og mener de er en gjeng med genier.

God helg.

 

Vel nå har seg seg slik at jeg ikke hører på : Linkin Park , White stripes , Limp B eller nickelback. hører for det meste på :

 

Within Temptation , Nightwish , Theatre of tragedy , Beth Orton , Sarah Mclachlan , Anathema , Sins of thy Beloved , Jean michel Jarre , Mike oldfield etc. så dritt det hører jeg ikke på :D

Lenke til kommentar

Det finnes mange sinnsykt gode band, men det beste er nok Opeth. Alle som er interessert i variert og genial musikk burde høre på det bandet. Andre band som er gode er: Godspeed you black Emperor!, Explosions in the Sky, Anathema, Katatonia, Interpol, Jethro Tull, Frank Zappa, Bright Eyes, Apparat, JJ72, Madrugada, Mano Negra/Manu Chao, Massive Attack, Mew, Motorpsycho, Muse og The Doors.

 

Nå fikk jeg spredd musikksmaken min til atter et nytt publikum! :woot:

Lenke til kommentar

Her er noen av mine favoritter(rock) :

The Strokes, White Stripes, Kaizers Orchestra :yes: , Nirvana, RHCP, The Wines, Turboneger...

 

Har desverre hørt for lite av de fleste, så det finnes nok band som legges til i listen, så snart jeg får nytt lydkort(måtte selge mitt audigy fordi hovedkortet hata det :( )...[/b]

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...