vstr Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Hvor finner eg "Source SDK" ? 1. det ligger ikkje i "tool" på steamen min. 2. Har søkt hele internettet gjennom uten å finne en nedlastningsfil, finner kun torturials. kunne noen hjelpe meg? EDIT: fant dette p åspillmodding.no Half-Life SDK : http://dev.valve-erc.com/?go=hl_sdk Men inne på den siden må du logge in, men det er liksom ingen plass å registrere seg EDIT: fant ut det heter "Valve Hammer Editor 4.0" også. og har forsøkt å laste ned dette også. men finner fortsatt ingen plass som eg kan laste ned. KUN torturials ol. Endret 2. april 2006 av vegis
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 til vanlig cs? i tools ligger det til css hos meg. Mulig det er slik fordi jeg eier css spillet.
vstr Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 til vanlig cs? i tools ligger det til css hos meg. Mulig det er slik fordi jeg eier css spillet. 5853782[/snapback] det er planer om å lage CS:S map he ri huset, og eg har steam og CS:S mn Source SDK ligger merkelig ikkje i tools.. bilde medfølger:
Bytex Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Veldig snodig. Det er Half-life 2 du har lagt inn da? Screenshot fra min Steam:
vstr Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 da har du sikkert install filen til Source SDK også? se om du finner den i valve mappen, og få den på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå