Gå til innhold

TES: Lyst å få opp skills på den lette måten i Ob?

Anbefalte innlegg

Skrevet

moneyglitchen er jo meningsløst å bruke.. blir helt feil. Menne mulig mages og slikt bruker mye peng, er level 22 og har 145k , da har jeg bare kjøpt hest og et hus, og andre små nødvendigheter. Får vel spandere på meg noen hus til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uuuuh, den snike-juksingen fungerte ikke hos meg.

Jeg satt meg for å se Gladiator (filmen) mens jeg fikk fyren min til å gå mot en vegg i huset mitt i Waterfront-området. Han sto nå der og spøla i flere timer, og jeg gikk ikke opp et eneste nivå (ikke engang et eneste poeng!).

Skrevet (endret)

Jeg satt meg for å se Gladiator (filmen) mens jeg fikk fyren min til å gå mot en vegg i huset mitt i Waterfront-området. Han sto nå der og spøla i flere timer, og jeg gikk ikke opp et eneste nivå (ikke engang et eneste poeng!).

5861973[/snapback]

Det må være folk i nærheten slik at du har noen å snike rundt. Hvis du er nærme nok noen, de ikke ser deg, og du begever deg, så skal den gå opp. Se en annen film og prøv på nytt. :D

Har det forresten noen betydning hvor mange som er i nærheten? Går Sneak opp raskere hvis du er f.eks. inne på et vertshus der det er masse folk?

Endret av TrondH86
Skrevet

5861973[/snapback]

haha er det mulig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...