Fenixen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 moneyglitchen er jo meningsløst å bruke.. blir helt feil. Menne mulig mages og slikt bruker mye peng, er level 22 og har 145k , da har jeg bare kjøpt hest og et hus, og andre små nødvendigheter. Får vel spandere på meg noen hus til
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Uuuuh, den snike-juksingen fungerte ikke hos meg. Jeg satt meg for å se Gladiator (filmen) mens jeg fikk fyren min til å gå mot en vegg i huset mitt i Waterfront-området. Han sto nå der og spøla i flere timer, og jeg gikk ikke opp et eneste nivå (ikke engang et eneste poeng!).
FLuAA Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det må være noen i nærheten. Prøv inne i en tavern.
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Uuuuh, den snike-juksingen fungerte ikke hos meg.Jeg satt meg for å se Gladiator (filmen) mens jeg fikk fyren min til å gå mot en vegg i huset mitt i Waterfront-området. Han sto nå der og spøla i flere timer, og jeg gikk ikke opp et eneste nivå (ikke engang et eneste poeng!). 5861973[/snapback] Det må være folk i nærheten slik at du har noen å snike rundt. Hvis du er nærme nok noen, de ikke ser deg, og du begever deg, så skal den gå opp. Se en annen film og prøv på nytt. Har det forresten noen betydning hvor mange som er i nærheten? Går Sneak opp raskere hvis du er f.eks. inne på et vertshus der det er masse folk? Endret 3. april 2006 av TrondH86
Fenixen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Uuuuh, den snike-juksingen fungerte ikke hos meg.Jeg satt meg for å se Gladiator (filmen) mens jeg fikk fyren min til å gå mot en vegg i huset mitt i Waterfront-området. Han sto nå der og spøla i flere timer, og jeg gikk ikke opp et eneste nivå (ikke engang et eneste poeng!). 5861973[/snapback] haha er det mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå