P-in-P Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hepp, jeg har over 200 items i inventory nå og har blitt låst til bakken.. Har klart å lehhe fra meg ting før, men husker ikke hvordan jeg gjorde det! Anyone?
P-in-P Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Ahh but ofcourse Prøvde å dobbeltklikke, høyreklikke og kontroll+klikke, men shift hoppa vi over
John Keats Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 er det bare meg som kun får kasta ut ting på vestre side av sekken? må holde shift og dra tinga ut på venstre side av sekken. på høyre skjer det ikke noe.
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg bare trykker på dem mens jeg holder inne shift
Imsvale Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 er det bare meg som kun får kasta ut ting på vestre side av sekken? må holde shift og dra tinga ut på venstre side av sekken. på høyre skjer det ikke noe. 5851411[/snapback] Høh? Dra? Bare shift+klikk på dem...
Imsvale Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 funker ikke hos meg : / må dra dem ut. 5851430[/snapback] Det er det rareste... Snakker vi fremdeles om Oblivion? Nei, men det var virkelig snoding. Greit nok at Oblivion er buggy, men dette var noe for seg selv.
Weedeed Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 jeg hadde også et lignende problem. men det som jeg pleier å gjøre er å tra den tingen som jeg ikke trenger ut av den sjermen. så slipper jeg bare museknappen. vis den ikke vil slippe så er det bare til å trykke på Z...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå