bloodmoney Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Lord: du er god hvis du finner hele denne guiden noen plass uten om her. Dagen: er enig med deg der men tviler på at ALLE her viste alt som stod i den guiden.
A.J Green Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvorfor ialle dager har du da skrevet den på engelsk. Vi har egentlig ikke behov for engelske tekster...
Matias Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Tror ikke han har skrevet dette selv, ser ut til å ha vært skrevet av en toppspiller eller manager i USA eller noe. Burde isåfall ha oppgitt kilde. Men for all del, hvis du har skrevet dette selv så er det bra.
Matias Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Denne var jo enda mer uinteressant enn denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=552821 5850783[/snapback] Ganske uenig med deg her. Dette var da MYE mer interessant.
bloodmoney Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg har ikke skrevet dette selv nei. Det er flere topp spillere som har skrevet rundt om så har jeg samlet alt på en plass. Men hvis du Lord har bedre tips enn dem på lager så kan du jo legge dem ut. Endret 4. april 2006 av bloodmoney
A.J Green Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Denne var jo enda mer uinteressant enn denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=552821 5850783[/snapback] Ganske uenig med deg her. Dette var da MYE mer interessant. 5866405[/snapback] Begge er uinteressante, denne er vel hakket mindre - men fremdeles lite interessant. Jeg har ikke skrevet dette selv nei. Det er flere topp spillere som har skrevet rundt om så har jeg samlet alt på en plass.Men hvis du Lord har bedre tips enn dem på lager så kan du jo legge dem ut. 5866873[/snapback] Nei.
MrPurple Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvorfor ialle dager har du da skrevet den på engelsk. Vi har egentlig ikke behov for engelske tekster... 5866224[/snapback] Når ble du sjef over dette forumet og bestemmer hva som skal postes her? Kan hende noen andre som kan engelsk kan tenke seg å lese det, selv om du ikke kan, eller vil.... Makan til arroganse, janteloven på sitt beste.
A.J Green Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Greit, da skal jeg ikke poste mer i denne enden av forumet. Idag.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Slike guider hjelper litt på tankegangen, men det hjelper omtrent ingenting når du spiller spillet. Som mange andre sier: Øvelse gjør mester, dette gjelder for alt! Til og med dataspill. Øv, så kommer du til å bli god. Spill for gøy, og du vil oppnå et godt rykte (dog ikke et 1337-rykte).
Jooakim Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg har ikke skrevet dette selv nei. Det er flere topp spillere som har skrevet rundt om så har jeg samlet alt på en plass.Men hvis du Lord har bedre tips enn dem på lager så kan du jo legge dem ut. 5866873[/snapback] liek http://www.digitaluprising.net/rise/module...iewtopic&t=347& ? EDit: Kanskje du skulle lagt ut kilden? :| Endret 4. april 2006 av Joakim.
xD^^ Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Ærlig talt, tror dere at dere blir bedre i CS av å lese? Kanskje lese taktikker, øve inn taktikker. Men ingen kan si akuratt hvordan du skal spraye, sitte, eller hva du skal gjore i 1on3-situasjon. Det burde de fleste skjønne. Det er så sykt mange ukjente faktorer under en match, så det kan neppe forutsees. ;-)
Ostepølsa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Dessverre er noen så trangsynte at de faktisk tror man blir bedre etter å ha lest en guide. Latterlig og teit. I rest my case.
bloodmoney Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Jeg kan fjerne hele jævla guiden jeg hvis den er så forbanna plagsom. Du blir ikke mye bedre av å lese guiden men det da noen tips du kan bruke så du kan spille bedre. Alle har ikke spilt CS i 5 år og kan alt innenfor cs.
A.J Green Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Er denne guiden beregnet for noobs da? Hvor mange noobs er inneforstått med hva 3/2 b2 splitt er fornoe?
bloodmoney Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Spørs vel om det har spilt pcw før. Fks dette her kan noobs lære av The Radar The first tip, and probably the biggest help in this article, is PAY ATTENTION TO YOUR RADAR. Your radar is like the mirrors on your car; you always need to be checking it and be aware of what's going on around you. Also, communicate. Know exactly what your team is watching and know where they are exactly. This way as soon as they die, you have a very good idea of where the opponents came from and where your teammate died. The reason for this is that as soon as they die, or begin a gun fight, you can already be planning your counter-attack while still in your spot. Teamwork When you are in a situation while being alive with one other teammate, it is important to have teamwork. Now on pistol rounds you are going to handle your situation a little different than a gun round. On pistol rounds if you are the last two alive, you ALWAYS need to stick together. If you do this, I guarantee you will win the round. If you split up on a pistol round, your opponent(s) have a way better chance of picking you off, where as being together, it will be much harder to kill both of you with one pistol. During gun rounds I suggest the exact opposite. You should split up, but have good timing together so that you can both be attacking from different angles and create a pickle sort of situation. If you two stay together on a gun round, there is a very good chance that the enemy will be able to random you and spray you down with one clip.
A.J Green Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg kan fjerne hele jævla guiden jeg hvis den er så forbanna plagsom. Yes please. Endret 4. april 2006 av Lord^
Blax Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg ble mye bedre da!!1 Spilte i 30min og hadde 16-13!!
Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Kudos til Bloodmoney som faktisk gidder å bruke tid på å prøve å gi tips til andre.. 5863970[/snapback] Ja for all del, han har vært flink til å copy/paste. 5864635[/snapback] :!: Du kan ikke bli god i cs ved å lese, du må praktisere!!! |_|83|'' En-3-tre-7 Endret 4. april 2006 av Sleep4Life
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hva er vitsen med å klage. Han engasjerer seg i å hjelpe noen, mer enn mange andre! Visst dere ikke synes at den er nyttig så kan dere vel bare holde kjeft, les en annen post eller bare gå å legge dere.
Anbefalte innlegg