blinger Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hei Jeg er på det oppdraget hvor du skal føre brodr martin og jafrue fra den kirken til der hvor vi skal hjemme broder marting og føre han i sikkerhet. for det første så er d bare broder martin som har kommet frem til bourma, jafreu har ikke kommet frem eller om du vill, har har detti av når jeg er gått, er d viktig og ha med han også og isåfall hvordan kan j finne han igjen. for det andre, når jeg kommer dit hvor jeg skulle føre disse 2 så er døra låst med en nøkel, det står ikke hvordan nøkel jeg trenger eller hvor jeg finner den. noen som vet hva jeg må gjøre for og finne nøkelen?? Mvh Aleksuz
anon12234 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 jeg bragte med meg begge to, kom en vakt ut av porten da vi kom fram og tok imot oss.
thomanil Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 jeg bragte med meg begge to, kom en vakt ut av porten da vi kom fram og tok imot oss. 5848950[/snapback] Første gangen jeg prøvde så glitchet Jauffrey seg fast i stallen, hesten fikk akutte retningssans-problemer. Reloadet og prøvde igjen, da gikk alt fint.
Heyward Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 fra weynon Pryor så tar du fast travel til bruma, så går du bare opp dit...ikke no verre enn det
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg gikk opp med dem,så glapp jauffre av på veien,men når jeg kom frem låste Martin opp(virket det som i alle fall), og det kom en vakt ut.... Når jeg fast traveled tilbake senere var jauffre også ankommet
fytech Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 det hendte at martin og jaufrey gikk av hesten og begynte å ta en ulv. etter de hadde drept ulven stod de i ro... så jeg gikk litt nærmere og da gikk de opp på hesten,.. det er så dumt... arghh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå