Gå til innhold

Qpad MidSense og G5


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en Qpad MidSense musematte, og har en G5 logitech-mus fra før. Problemet er at det ikke funker! Når jeg trykker ned museknappen, så beveger musepekeren seg altfor mye, det er nesten umulig å engang treffe ikonene på skrivebordet... :cry::cry: Hva kan problemet være??

 

Eneste jeg kan tenke meg: Bordplata under musematta er litt ødelagt, den er bøyd nedover. Siden musematta er ganske myk, kan dette ha noe å si med problemet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å still ned sensen? Det at du bommer når du trykker ned, er fordi du beveger ørlite på musa mens du trykker, og vis sensen er for høy, vil den flytte seg mer.

 

Catch my drift?

 

--------

 

Da lurer du sikkert på hvordan sensen har gått opp, vel, underlaget for laseren har blitt bedre, dermed er sensen gått opp.

 

Still ned windows-sensen du.

Lenke til kommentar
Prøv å still ned sensen? Det at du bommer når du trykker ned, er fordi du beveger ørlite på musa mens du trykker, og vis sensen er for høy, vil den flytte seg mer.

 

Catch my drift?

 

--------

 

Da lurer du sikkert på hvordan sensen har gått opp, vel, underlaget for laseren har blitt bedre, dermed er sensen gått opp.

 

Still ned windows-sensen du.

5847021[/snapback]

 

 

Har prøvd det også...Funker fortsatt ikke!

 

Edit: fant ut at dersom jeg la en bok under musematta, funka det MYE bedre! Så dette kom nok av at bordplata var bøyd...fan heller, da blir det en tur til IKEA i helga dah!

Endret av Cookie1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...