Mads-b Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 1. Du må innom et "daedra shrine". Disse markeres på kartet ditt. Prøv å skaffe en artifact som du ikke kommer til å bruke. 2. Denne ligger vel ved sjøen i Anvil? 3. Du blir bare vampyr. Fordelene står eteller annet sted i dette subforumet. Dirken som ikke brekker finner du i Teh 1337 shrine of Nocturnal. (må være lvl 10). Denne teller også som en daedric artifakt, så den kan du gi til Martin om du vil..
Fritzi Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) er det samme hvilken " statue" jeg tar ?? Endret 17. juni 2006 av Fritzi
Tommy T Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 er det samme hvilken " statue" jeg tar ?? Ja, så lenge det er en ayled statue
Fritzi Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) hvilken er det best å gå til ?? Endret 18. juni 2006 av Fritzi
Fritzi Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) jeg fikk nettopp flære problem. I questen " the duke of cheydinhal" skal jeg inn i butikken til mach-na i cheydinhal, men når jeg kommer inn døren " flyr" jeg opp og ned gjennom gulvet. Er dette meningen ? og hvor kan jeg finne elven cuirass ( vet at det er en amor del) , en fyr ville ha det for og trene meg i light amor Takk for svar Endret 18. juni 2006 av Fritzi
tommmy Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Noen som har gjort queste for "dronninga" (husker ikke hva hun var) i chorrol der du skal finne maleriet av hennes døde mann? har funnet ledetrådene på teppet og maleri sakene på rommet til chanel men finner ikke mer. Hjelp?
tosma Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Sliter litt med det vampyr questet. Jeg har gidd henne ingrediensene og fått de to kurene, men når jeg skal snakke med hun som skal gi dette til countess'en, får jeg bare et alternativ som sier at jeg ikke har kuren. Dette hindrer også det ene MG questet. Kan dette ha noe sammenheng med at jeg brukte koden for å få vampyrkuren. (Grunnen til at jeg brukte kode, var at jeg leste i et forum at dette muligens kunne kurere vampyrismen). Det vil si at jeg har to flasker av den typen som jeg ikke kan bruke, og den som jeg kan bruke har jeg brukt på meg selv. Fins det en måte å kvitte seg med en av de flaskene, funker ikke å kaste den på grunn av at det er et quest item, eventuelt ved hjelp av consollen eller en annen måte som gjør at jeg kan gi henne kuren?
reds Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ah, etter en del intens spilling har jeg klart The Ultimate Heist.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Ah, etter en del intens spilling har jeg klart The Ultimate Heist. 6528853[/snapback] Det er lang quest! Husker jeg var så lei på slutten. Men deilig når du er ferdig da
lostoman Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Ah, etter en del intens spilling har jeg klart The Ultimate Heist. 6528853[/snapback] Det er lang quest! Husker jeg var så lei på slutten. Men deilig når du er ferdig da 6538779[/snapback] Er det siste oppdrag for thives guild? Det var jo ikke så langt.... jeg brukte ikke noe serligt lang tid.
ZoneBlade Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Kanskje noen kan komme med noen tips på hvordan jeg kan joine fighters guild når jeg har en unfamy på 104? Jeg vet at man må ha en unfamy på under 100 for å bli medlem men åssn får jeg den ned? Når jeg prøver å joine sier de bare at jeg må gjøre noe med populariteten min først... Jeg har gjort flere quest for de "gode" men jeg kan ikke se at unfamyen min har gått ned... Famen min har bare gått opp.... så.... HJELP! (Og bare for å si det... Når jeg bruker den dær "cowl of nocturnal"(eller hva den nå heter), så er unfamen min 103... jeg er altså mindre likt enn "the gray fox"...)
Stonemeister Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ah, etter en del intens spilling har jeg klart The Ultimate Heist. 6528853[/snapback] Åh! Den er ubegripelig morro, stealthen settes på prøve til det fulle her. Arrow of extraction... eller noe, er også gøy, spesielt med giant slaughterfish på bunnen av vannet i den hula Sier ikke noe mer, bare at man burde dykke helt ned hver gang man får muligheten, så kommer du til en dyp del, hvor man drar til bunnen, og finner gøyal fisk, med bra loot. Sava før den så jeg kan gå igjennom questen så mange ganger jeg vil
Tommy T Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Kanskje noen kan komme med noen tips på hvordan jeg kan joine fighters guild når jeg har en unfamy på 104? Jeg vet at man må ha en unfamy på under 100 for å bli medlem men åssn får jeg den ned? Du kan ikke få mindre unfame, men hvis du gjør flere quest for det gode sånn at du får mer fame enn unfame, da kan du joine fightersguild.
ZoneBlade Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 (endret) Kanskje noen kan komme med noen tips på hvordan jeg kan joine fighters guild når jeg har en unfamy på 104? Jeg vet at man må ha en unfamy på under 100 for å bli medlem men åssn får jeg den ned? Du kan ikke få mindre unfame, men hvis du gjør flere quest for det gode sånn at du får mer fame enn unfame, da kan du joine fightersguild. 6601883[/snapback] Men jeg tror ikke det er så veldig mange quester igjen jeg kan gjøre... har 9 i fame tror jeg, og jeg må gjøre en hel sinnsykt masse quester for å toppe 104 i unfame... Har visst gjort det store denne gangen tror jeg... Hvis ingen vet noe jeg kan gjøre, så får jeg vel jukse litt... Skal vente til i morgen å se hva som skjer før jeg roter meg fram til noen koder... Endret 2. august 2006 av ZoneBlade
Stonemeister Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Men jeg tror ikke det er så veldig mange quester igjen jeg kan gjøre... har 9 i fame tror jeg, og jeg må gjøre en hel sinnsykt masse quester for å toppe 104 i unfame... Har visst gjort det store denne gangen tror jeg... Hvis ingen vet noe jeg kan gjøre, så får jeg vel jukse litt... Skal vente til i morgen å se hva som skjer før jeg roter meg fram til noen koder... 6601933[/snapback] [skryt]Jeg har 123 i fame[/skryt] det lar seg gjøre.
ZoneBlade Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg hadde null (0) i fame i forgårs men starta å gjøre gode ting fordi jeg trodde det ville hjelpe meg inn i fightersguild... men jeg finner ingen flere quester å gjøre... er sikkert ett par til rundt omkring, men jeg kommer nok ikke i nærheten av å få over 100 i fame uten å jukse tror jeg...
Tommy T Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Har du runnet Arenaen? Mener å huske at det var mye fame å hente der
ZoneBlade Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hadde rundet arenaen ja... men fikk ikke så veldig mye ut av det... Men jeg ble lei av å vente.... Jeg hadde en unfame på 104 og brukte en kode... først ga jeg meg selv 80 i fame(da hadde jeg 104 i unfame og 80 i fame) men det var ikke nok til å joine fightersguild(gjorde det bare for å teste...)... så da ordna jeg slik at jeg fikk null i unfame istedet... da jeg var kommet inn i guilden, fixa jeg alt tilbake som det var fra før(104 i unfame og 11 i fame)... er nå medlem og er sikkert halvveis gjennom guild questene... Det er synd at man må gå til slike drastiske tiltak syns jeg(jukse)... men men... nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal og ikke skal gjøre neste gang jeg starter spillet på nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå