blinger Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hei Jeg er på ett oppdrag hvor jeg får beskjed om og redde en fyr som er i en kjirke, når jeg kommer til han sier han att han ikke vill forlate kirken føre jeg henter mere hjelp så han kan få med seg alle som er i kjirken. hvor finner jeg den hjelpen så jeg kan få reddet ut de folkene og han fyren? Mhv Aleksuz
John Keats Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) "kjirke" Du må snakke med han som står utenfor byen, han vil da gå inn i byen og redde de som er i kirken. Edit: Du må ødelegge Oblivion-Gaten først. Endret 31. mars 2006 av Smeagoldfish
blinger Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 vet det "kirke" Hvordan ødelegger jeg den gaten da ? totaly noob at this
Licht Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det skader jo ikke å prøve litt dialog, eventuelt lese Quest Log-en... Gaten lukkes ved at du går inn i den, finner motorrommet, og napper ut brennstoffet. Mer eller mindre. Prat med vaktkapteinen som står bak barrikadene utenfor byen for detaljene.
John Keats Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) vet det "kirke" Hvordan ødelegger jeg den gaten da ? totaly noob at this 5846595[/snapback] Er ikke værre enn å gå inn i gaten slik du får beskjed om, snakke med han du møter der inne og gjøre som han sier. Endret 31. mars 2006 av Smeagoldfish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå