Christian. Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Heisann, har nå bestemt meg for å kjøpe mitt eget domene men er usikker på hvilket webhotell jeg skal velge, slik det er nå tror jeg det blir b-one.net eller web10.nu. Det jeg ønsker er at webhotellet skal ha god oppetid, kunne ha endel subdomener (gjerne 10stk eller flere) og noen mailkontoer. Og kansje det viktigste av alt, ikke så veldig dyrt. Kunne tenke meg at 300-400 for 1 år ink domene er greit. Noen som har en anbefaling til hvilket jeg bør velge og kansje en begrunnelse?
audun1 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hehe javell Christian. Søk på google så finner du sikkert noen artikler osv. Ellers så send meg en mail Tog du an?
Squirrel Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Vel, svaert mange sier de har daarlig erfaring med b-one og web10. Ikke bli lurt at fristende priser og tilbud, betal heller noen ekstra lapper for aa faa god kvalitet og service. Jeg anbefaler Sircon. De har fantastisk service, oppetid og priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå