Gå til innhold

Hvilket spillmagasin egner seg for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst til å abonere på et spillblad/-magasin, men vet ikke hvilket. Jeg er mest interessert i å lese omtaler, blogger og selvfølgelig nyheter som har med Pc og konsollgaming å gjøre. Ikke PC-styling og programmering som f.eks Komputer (hvis det finnes enda)

Har du noen tips til blader som passer mine interesser? Er glad for alle svar! :innocent:

Martin-sama

Endret av Martin-sama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, du kan jo alltids prøve GameReactor. De skryter på seg å være norges største spillmagasin, og du kan hente det gratis hos noen kjeder (Spiderman bl.a.).

Jeg pleier alltid å ta med en kopi til meg, og en til bruttern. Det er godt lesestoff, selv om jeg ikke alltid er enig i alt som står der.

Skrevet

Men det er ikke det samme å lese på nettet som det er å lese i blad. Jeg har ikke bærbar PC, så når jeg er ute på tur har jeg ikke tilgang til nettet. Derfor synes jeg det er greit å ha et blad! :)

Skrevet

Jepp, må si meg veldig enig med Martin-sama. Jeg kjøpte endel spillblader tidligere, men etter at jeg fikk øynene opp begynte jeg å lese spillnyheter på nettet istedet for. Problemet med det er jo selvsagt at du ikke alltid har tilgang til nettet, som f.eks når du er på hytta og andre situasjoner. Dessuten synes jeg det er mer behagelig å lese når man sitter/ligger og slapper av, istedet for når man sitter foran skjermen.

PCPlayer var jo et kongeblad før, men det er såvidt jeg vet kun å oppdrive i Danmark nå om dagen :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...