Martin-sama Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Har lyst til å abonere på et spillblad/-magasin, men vet ikke hvilket. Jeg er mest interessert i å lese omtaler, blogger og selvfølgelig nyheter som har med Pc og konsollgaming å gjøre. Ikke PC-styling og programmering som f.eks Komputer (hvis det finnes enda) Har du noen tips til blader som passer mine interesser? Er glad for alle svar! Martin-sama Endret 31. mars 2006 av Martin-sama
Dʋgɢtung Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Tja, du kan jo alltids prøve GameReactor. De skryter på seg å være norges største spillmagasin, og du kan hente det gratis hos noen kjeder (Spiderman bl.a.). Jeg pleier alltid å ta med en kopi til meg, og en til bruttern. Det er godt lesestoff, selv om jeg ikke alltid er enig i alt som står der.
Bloody Mess Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Bortkastede penger. Betal heller for medlemsskap på sider som IGN eller Gamespot. Da får du videoomtaler i høy oppløsning og mye mer innhold enn du kan få i et blad.
Martin-sama Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Men det er ikke det samme å lese på nettet som det er å lese i blad. Jeg har ikke bærbar PC, så når jeg er ute på tur har jeg ikke tilgang til nettet. Derfor synes jeg det er greit å ha et blad!
Dʋgɢtung Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jepp, må si meg veldig enig med Martin-sama. Jeg kjøpte endel spillblader tidligere, men etter at jeg fikk øynene opp begynte jeg å lese spillnyheter på nettet istedet for. Problemet med det er jo selvsagt at du ikke alltid har tilgang til nettet, som f.eks når du er på hytta og andre situasjoner. Dessuten synes jeg det er mer behagelig å lese når man sitter/ligger og slapper av, istedet for når man sitter foran skjermen. PCPlayer var jo et kongeblad før, men det er såvidt jeg vet kun å oppdrive i Danmark nå om dagen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå