Gå til innhold

TES: Hvordan få nok magicka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet in på Arcane university og ser at de beste spells trenger 700 - 800 magicka. Hvordan er det mulig å få nok magicka til å kaste sånne spells? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mana-kravet på spells går ned kraftig når du blir flinkere i skolen til den aktuelle spellen. Mao blir det "enklere" å kaste spells når du blir flinkere i den typen magi... logisk nok!

Skrevet
Mana-kravet på spells går ned kraftig når du blir flinkere i skolen til den aktuelle spellen. Mao blir det "enklere" å kaste spells når du blir flinkere i den typen magi... logisk nok!

5843926[/snapback]

Jo, det virker logisk det, men på side 8 i boka, er det bilde av noen som er level 15 og har 1090 i magicka. Det kan vel ikke være mulig uten å jukse?

Skrevet (endret)

5843926[/snapback]

Jo, det virker logisk det, men på side 8 i boka, er det bilde av noen som er level 15 og har 1090 i magicka. Det kan vel ikke være mulig uten å jukse?

5843963[/snapback]

Det høres litt rart ut. Jeg er lvl 13-14 omtrent, Breton under Mage-stjernetegnet. Har gått opp +2\+3 i int\willpower hver lvl, og 2 av de tre "valgte" bonusene ved lvl-up alltid lagt på int\willpower. Har fremdeles under 300 magicka.

Kanskje han har jukset evt har en haug utstyr\potions med "fortify magicka" effekter. :)

Endret av thomanil
Skrevet

Ok, da får jeg prøve å gå opp noen level før jeg kjøper slike super-spells. Er bare level 6 ennå og har foreløpig konsentrert meg om å få mest mulig endurance, så mine erfaringer med magi er ikke akkurat store for å si det slik. :!:

Skrevet
Ok, da får jeg prøve å gå opp noen level før jeg kjøper slike super-spells. Er bare level 6 ennå og har foreløpig konsentrert meg om å få mest mulig endurance, så mine erfaringer med magi er ikke akkurat store for å si det slik.  :!:

5844049[/snapback]

Det virker som magicka-kravene til spells er ganske bra balansert. Blir ikke plutselig uber-god eller pingle, det er jevn progresjon. Så det er sikkert ikke noe å bekymre seg over. Bare få god oversikt over hvor heftige formler som selges hvor, og kjøp det beste du klarer å bruke til enhver tid. :)

Skrevet

Mer Intelligence = mer Magicka og lavere magickakostnad for magi. Tren Alchemy, Conjuration og Mysticism for å få høyere bonus på Intelligence. :)

Skrevet
Jeg er lvl 35 (Breton) og har 100 int, har bare 250 magicka. :(

5844245[/snapback]

Jøss. Lvl 13-14 Breton her, over 250 magicka allerede. Int på 80 eller noe sånt.

Tok du ikke et magiker-vennlig stjernetegn? Fått noen sykdommer som gir deg minus? Something?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...