Gå til innhold

Klapp tlf med netcom YT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

 

Abbonementstida på telefonen min med YT begynner å gå ut, og ejg skal videre før det til en ny tlf med YT :)

Ønsker meg en klapp tlf med MP3!

ikke alt for høy pris.

anbefalinger, og linker? :)

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E720 har elendig lydkvalitet. Gå for en E730, som har det samme som E720, bare designet er litt annerledes, litt flere MB og bedre lyd! Talekvaliteten vel og merke ;)

Skrevet

Jepp, lydkvaliteten på E730 er bedre... men prisen er også 1000 kr høyere...

 

Lyden på E720 er ikke dårlig, men den er litt lav. Bruker man den i støyende omgivelser kan det bli litt pes. Bruker man headsettet (som følger med) blir lyden mye høyere.

 

-snubbel

Skrevet (endret)

Ville valgt K750 framfor E730 pga bedre kamera og mulighet til å utvide minnet.

 

PS: Telebutikken (og sikkert andre netcom-forhandler) kommer med W800i til ca 1500 i Påsken.

 

-snubbel

Endret av snubbel
Skrevet

I det siste har mange spurt oss om hvor mye minne som følger med W800i. Har en mistanke om at enkelte forhandlere tar ut minnekortet og selger det separat, for å kunne presse ned prisen på telefonen.

 

W800i kommer med minnekort i emballasjen og hvis du får kjøpt den uten så betyr det at butikken har tatt ut kortet. Det er fy-fy! ;-)

 

-snubbel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...