Gå til innhold

TES: Trøbbel med "Order of the Virtuous Blood" SPOILERS


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har satt i gang med dette questet, og etter å ha sjekket ut mannen som visstnok skulle være vampyr, viser det seg at Seridur, questgiveren (!) muligens er den som er vampyr. For å finne ut av dette har jeg dratt tilbake til Imperial City, nærmere bestemt The First Edition, bokhandleren. Det står i questloggen at jeg skal snakke med karen som eier bokhandleren, husker ikke hva han heter, og spørre han ut om Seridur. Problemet er bare at denne bokhandleren ikke vil snakke om Seridur. Hva er det egentlig jeg har gjort galt? Hva er løsningen? Noen som har vært borti dette?

 

Vennligst ikke spoil fortsettelsen og endingen på dette questet. Lever meg sykt inn i spillet og er selv veldig spent på hvem som egentlig er den skyldige, altså vampyren. Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet ut det også. Fått humøret hans eller hva jeg skal si opp til max. Allikevel vil han ikke snakke med meg. Han snakker ikke om kundene sine sier han. Det naturlige da ville vært at questen oppdaterer seg. At jeg må prøve noe annet. Det skjer ikke. Er dette en bug? Har ingen andre her gjort dette questet? Er på kanten til å bli gal her nå. Elsker dette spillet, men fatter ikke hvorfor det ikke fungerer å få han karen til å prate.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...