ken8 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Har et problem med at når jeg skal se filmer på tv'en, så streamer jeg disse fra en stasjonær pc gjennom en bærbar med trådløst kort og til tv'en. Dette funker som regel bra, men med en gang det blir mye bevegelse i bildet blir det hakkete. Greiner på trær som beveger seg er ikke bra. Da hakker lyd og bilde. Er det mulig å øke bufferen i windows mediaplayer 10, slik at når det kommer til disse vansklige partiene i filmen, så tar den bare fra lageret? Endret 30. mars 2006 av ken8
trygveaa Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Høyreklikk -> Alternativer -> Nettverksbufring Der kan du stille inn på hvor lenge den skal bufre for hver gang.
ken8 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Takker for svar. På den engelske versjonen var fremgangsmåten slik: 1.Høyreklikk på linja øverst. 2.Tools->Options->Performance 3.Under Network buffering satt jeg Buffer til 60 seconds. Har prøvd noen filmer nå og det ser ut som det gjorde susen. Jeg synes ikke dette gjorde at filmen tok lengre tid å loade, så så langt fornøyd. Dette er sikkert ikke noe problem for de med 54Mbs kort, men har litt gammel bærbar og har kun 22Mbs kort, så dette var fint fint. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå