Gå til innhold

Problem med Media Center tastatur


Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst på Media Center tastaturet til Microsoft. Kjøpte derfor inn dette tidligere i uka, men får det ikke til å fungere. Det er ingen reaksjon på noen av knappene, bortsett fra at lyset på tastaturet lyser når knappene brukes.

Jeg bruker den infrarøde mottakeren som fulgte med Theater 550 Pro tv-kortet, er det dette som er problemet? Fungerer bare tastaturet med Microsoft's egen IR-mottaker? Har den nødvendige rollup'en også tror jeg, maskinen finner hvertfall ingen oppdateringer hos Microsoft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woot.. Jeg har alltid lurt på å kjøpe det samme tastaturet, men da venter jeg til du finner en løsning på dette.. :w00t::thumbup:

Jeg skal sjekke ut litt med noen jeg kjenner og høre om de har samme problem.

 

Håper du finner ut av det snart og gir meg tilbakemelding :roll:

Lykke til

Lenke til kommentar
Jeg bruker den infrarøde mottakeren som fulgte med Theater 550 Pro tv-kortet, er det dette som er problemet? Fungerer bare tastaturet med Microsoft's egen IR-mottaker?

Det er dette som er problemet ja. Du må kjøpe MCE fjernkontrollen som har IR-mottaker som går til MCE tastaturet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Takk takk, da skal denne kjøpes inn  :)

5840237[/snapback]

 

Husk å bruk windows update til å oppdatere "mottageren". Ellers vil bare fjernkontrollen virke og ikke tastaturet.

5918934[/snapback]

 

Jeg sliter også med tastaturet siden jeg kjører XP Pro. Får ikke installert updaten fra Microsoft pga feil språk....

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...