Gå til innhold

Problem med Media Center tastatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst på Media Center tastaturet til Microsoft. Kjøpte derfor inn dette tidligere i uka, men får det ikke til å fungere. Det er ingen reaksjon på noen av knappene, bortsett fra at lyset på tastaturet lyser når knappene brukes.

Jeg bruker den infrarøde mottakeren som fulgte med Theater 550 Pro tv-kortet, er det dette som er problemet? Fungerer bare tastaturet med Microsoft's egen IR-mottaker? Har den nødvendige rollup'en også tror jeg, maskinen finner hvertfall ingen oppdateringer hos Microsoft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woot.. Jeg har alltid lurt på å kjøpe det samme tastaturet, men da venter jeg til du finner en løsning på dette.. :w00t::thumbup:

Jeg skal sjekke ut litt med noen jeg kjenner og høre om de har samme problem.

Håper du finner ut av det snart og gir meg tilbakemelding :roll:

Lykke til

Skrevet
Jeg bruker den infrarøde mottakeren som fulgte med Theater 550 Pro tv-kortet, er det dette som er problemet? Fungerer bare tastaturet med Microsoft's egen IR-mottaker?

Det er dette som er problemet ja. Du må kjøpe MCE fjernkontrollen som har IR-mottaker som går til MCE tastaturet.

• 2 uker senere...
Skrevet
Takk takk, da skal denne kjøpes inn  :)

5840237[/snapback]

Husk å bruk windows update til å oppdatere "mottageren". Ellers vil bare fjernkontrollen virke og ikke tastaturet.

Skrevet
Takk takk, da skal denne kjøpes inn  :)

5840237[/snapback]

Husk å bruk windows update til å oppdatere "mottageren". Ellers vil bare fjernkontrollen virke og ikke tastaturet.

5918934[/snapback]

Jeg sliter også med tastaturet siden jeg kjører XP Pro. Får ikke installert updaten fra Microsoft pga feil språk....

• 4 måneder senere...
Skrevet

tragisk at det kun fungerer med microsofts egen IR mottaker. Har allerede en mediasenter fjernkontroll som jeg er fornøyd med. Hva skal jeg med enda en? Går det ikke an å bare kjøpe mottakeren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...